Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Geneva, Switzerland – July 14, 2008 – Rock Band’s global tour will stop in seven additional countries this year! Harmonix, the leading developer of music-based games, and MTV Games, a division of Viacom’s MTV Networks (NYSE: VIA, VIA.B), along with marketing and distribution partner Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS), today confirmed plans to release the award-winning music video game Rock Band in seven additional countries later this year.

 

Rock Band will have an exclusive launch window on the Xbox 360™ videogame and entertainment console from Microsoft in Italy, Sweden, Spain, Switzerland, Belgium, Netherlands, and Luxembourg and will ship on July 24. Rock Band will be available for additional platforms in these territories later this fall.

 

link:

http://www.rockband.com/forums/showthread.php?t=63008

 

Dvs det kommer ut i Norge etter at Rock Band 2 allerede har kommet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Noen sanger å anbefale fra The Who pakka? Tenker da på sanger som er morsomme å spille som band, har ikke noe veldig forhold til The Who, så vet ikke hva av dette som er spesiellt bra.

Lenke til kommentar

Wow, 3 dager siden DHL henta xboxen min, og den er allerede sendt tilbake til meg :D Regner med jeg får ny som sist gang.

 

Uansett, veldig mye raskere enn sist jeg var gjennom det systemet. Da tok det 9 uker : o

 

Jeg kan snart rocke igjen! WOHO!

Endret av braxboy
Lenke til kommentar

Haha godt å høre! Aner ikke hvor mange timer jeg har brukt på RB i det siste, men det er sinnsykt mye hvertfall.

 

Sitter egentlig å venter på no skikkelig snacksy DLC alà GnR, AC/DC, Audioslave eller noe i den duren, må si jeg ble skuffet over neste ukes DLC, NiN 3pack og Shinedown 2pack. jaja, ekke mye som kan toppe The Who packen uansett.

Lenke til kommentar
men skal aldri dette spille lanseres i norge eller? :blink:

 

For de av dere som ikke bestilte Rock Band i PAL utgave fra england for flere måneder siden, så ser spillet ut til å komme til norge i neste uke. Man kan bestille det fra bla. Elkjøp ser jeg.

 

Her er det bare løp og kjøp!

 

** Virtuoso er i boks - Finish Vocal Solo Tour on Expert **

Lenke til kommentar
men skal aldri dette spille lanseres i norge eller? :blink:

 

For de av dere som ikke bestilte Rock Band i PAL utgave fra england for flere måneder siden, så ser spillet ut til å komme til norge i neste uke. Man kan bestille det fra bla. Elkjøp ser jeg.

 

Her er det bare løp og kjøp!

 

** Virtuoso er i boks - Finish Vocal Solo Tour on Expert **

 

24 juli er den svenske lanseringdatoen, så regner med det er flere butikker som får det impotert derfra og selger det her i norge, ettersom det enda er en stund til det blir en offisjell norsk lansering

Lenke til kommentar

Nøler med å kjøpe Rockband(1) ettersom jeg ikke vet når utgiverne gir ut Rock Band 2.

Vil ikke bli screwed over again og vente i ett år til akkurat i tide for Rock Band 3.

 

Guitar Hero:World Tour kommer ut, noe som også frister litt, men føler også at Guitar Hero og neversoft bare er daltere.

 

så noen råd?

Kjøpe Rock Band (1) så fort jeg får sjansen, eller vente?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...