Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nøler med å kjøpe Rockband(1) ettersom jeg ikke vet når utgiverne gir ut Rock Band 2.

Vil ikke bli screwed over again og vente i ett år til akkurat i tide for Rock Band 3.

 

Guitar Hero:World Tour kommer ut, noe som også frister litt, men føler også at Guitar Hero og neversoft bare er daltere.

 

så noen råd?

Kjøpe Rock Band (1) så fort jeg får sjansen, eller vente?

 

siden det går an å bruke alle Rock Band-sangene i Rock Band 2, så kjøper jeg Rock Band 2 nå. Så får vi heller se når GH:WT kommer ut, om det er like fristende..

 

Jeg er veldig skeptisk hvor bra GH:WT blir på nedlastbart innhold. De har lovt mye, men jeg har sett lite innhold til de foregående versjonene

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Dette var positivt nytt! Veldig ok pris også. Men så er det flere som viser til de råtøffe

trommene som kommer i RB 2. De var barske! Men nå har jeg ventet så lenge på dette spillet at jeg tror jeg bare kjøper denne pakken, og kjøper det nye trommesettet separat senere.

Lenke til kommentar

Rock band 2 trommene er de samme som Rock Band (1)

 

Eneste forskjellen er at kick-pedalen er mye mer forsterket, blir ikke like lett ødlagt.

Selve trommene er mye bedre å slå på, mindre lyd fra slagene, og denne velocity sensitivitets greia.

 

Samtidig har man muligheten til å legge til symbaler, som man må kjøpe separat (inntrykket jeg fikk av walkthrough videoen på Gametrailers.)

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å kjøpe RB1 nå. Har ventet såpass lenge. Så kjøper jeg kanskje nye trommer + RB2 seperat senere.

Platekompaniet tar forresten bare 30 kroner i frakt for å sende den store pakken, mens elkjøp tar 138 kr.

 

Nå må jeg bare skrape i sammen litt penger så blir det rocking i kjellerstua :)

Endret av mnorm
Lenke til kommentar

Sorry dobbelpost.

 

 

 

På denne videoen ser du at notene er runde isteden for flate (noe jeg foretrekker). Er det mulig i options å forandre formen på notene til runde? (som de er på GH). Har nemlig sett på de fleste videoene at notene er flate, så ble litt overrasket når jeg så denne videoen.

 

Denne videoen er fra beta-fasen. Betyr det at de har forandret layouten på notene?

Endret av mnorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...