Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

selger den nedstøva ps3'n og kjøper meg rock band til torsdagen. holder på å laste ned the who pakka nå. sitter og vurderer å kjøpe alle instrumentene eller bare trommene. har 2 gh gitarer fra før av. gleder meg til dette og håper vi kan få rb2 til høsten samtidig med statene da vi alt har instrumentene.

Lenke til kommentar

Forskjellen er at basspedalen tåler en hel del mere og at sensitivetyen på trommene ikke dør ut like fort, noe de tidligste versjonene av RB trommene hadde problemer med. Og at du kan kjøpe deg en Hi-Hat osv å slenge på, ikke at det gjør en døyt forskjell i spillet, men trommene ser realistisk ut, så om man er in to that så kan man kjøpe de addonsa.

 

Det er vel den største forskjellen.

Lenke til kommentar
er veldig i tvil.... har på en måte lyst til å vente til RB2, for da får man alle sangene fra RB1 tilgjengelig og et nytt og bedre trommesett...

 

Du får jo ikke med RB1 sangene som ligger på RB1 disken. Enester er at du kan laste ned de sangene som allerede er lagt ut på nettet til RB1. For å kunne spille sangene som er på RB1, må du eie det seperat. Hvordan de skal gjøre det for å slippe å bytte disker vet jeg ikke..

Lenke til kommentar

Bah. Har litt problemer med å bestemme oss her. Vi er 4 stykker som skal spleise på RB, tingen er at vi ikke vet hva vi skal kjøpe det til. Vi kommer til å holde til meg hele tiden, men jeg sitter bare med en ps3.

Skal vi ha til ps3, blir det kjøpt over nettet. billigere enn på elkjøp, men siden ikke elkjøp selger til ps3, har vi ikke akkurat noe valg. Blir det til xbox, blir det kjøpt på elkjøp, men da må samtidlig en av de 3 andre ta med seg sin xbox bortover til meg hver gang.

Lenke til kommentar

Er vel ikke så vanvittig stress å drasse med seg 360'n? Jeg ville hvertfall gått for den utgaven :- )

 

Men så klart litt kinkig.. Syns uansett dere bør gjøre sånn at den som har spillet + instrumentene i hus betaler litt mer enn de andre. Den får tross alt fri tilgang 24/7.

 

Ville egentlig kjøpt ett hver, men kan skjønne at penger er et problem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Noen som vet hva som er siste låt på solo drum tour på medium? Er "stuck" på tier 6 med "Green Grass and High Tides", og lurer på om dette er siste låt, eller om jeg skal videre til tier 7 også.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
Noen som vet hva som er siste låt på solo drum tour på medium? Er "stuck" på tier 6 med "Green Grass and High Tides", og lurer på om dette er siste låt, eller om jeg skal videre til tier 7 også.

Siste sangen er The Who - We won't be foold again.

Det er 8 eller 9 tire om jeg ikke tar feil..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...