Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Selv tror jeg at jeg vil havne på rundt 1400,- for spill og instrumenter. Kjøpte instrumentene på Wal-Mart for ca. 850,- og sjekket det inn som bagasje på flyet på veien hjem fra USA og slapp da unna fraktkonstnader og toll.

 

Går nå å venter på spillet fra Play, 450,- før toll.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

kan man bruke guitar hero gitarene på rock band? gjelder det også trommesettet? og når jeg først er i gang. kan jeg bruke en vanlig gitar som bass gitar på spillet? har tenkt å kjøpe guitar hero 4 når det kommer i høst, men jeg vil ha rock band også, bare ikke dobbelt opp av utstyret.

Lenke til kommentar
det var for hele pakken, inkludert instrumentene.. men jeg har allrede fått instrumentene, så de tror jeg ikke jeg trenger å betale toll for..

Er forresten moms det er snakk om, ikkje toll. Betalte du ingenting i moms når du fekk instrumentene? Om spelet kostar 325 må du betale ca. 80 i moms og kanskje 90 i gebyr.

kan man bruke guitar hero gitarene på rock band? gjelder det også trommesettet? og når jeg først er i gang. kan jeg bruke en vanlig gitar som bass gitar på spillet? har tenkt å kjøpe guitar hero 4 når det kommer i høst, men jeg vil ha rock band også, bare ikke dobbelt opp av utstyret.

På Xbox 360 kan du bruke GH-gitarene på RB, men det gjeld ikkje trommesettet. Gitar og bass spelar du med det same instrumentet (gitaren).

 

Skal du ha begge må du ha minimum dette (forutsatt at du har X360):

 

Rock Band, RB-trommer,

Guitar Hero 4, GH4-trommer, GH4-gitar

 

Er det snakk om PS3 må du ha RB-gitar og. Korleis det er med mikrofonene veit eg ikkje.

Lenke til kommentar

Etter mye om og men har jeg endelig bestilt meg Rock Band til ps3 :D

Vurderte å importere fra Canada, men ble jeg slo meg til ro med å betale 1799,- for hele pakken fra zailor.no. Kan være greit med "garantien" jeg får gjennom norske forbrukerlover.

Lenke til kommentar

Det er hvertfall ikke noe problem for meg. Med vanlig musikk- nivå på lyden går det helt fint. Man trenger ikke slå trommene så det ser ut som man skal ta livet av de heller..

 

Dessuten er det drum- pads å få kjøpt, som reduserer lyden de lager med rundt 50% sies det :)

Lenke til kommentar
det er toll og moms. har fått hente lappen fra posten nå.

der står det oppført 97kr for fortolling og 94k i moms. blir tilsammen 191kr.

forløpig har jeg da betalt i underkant av 1500kr.

Nei, det er ikkje toll på sånne varer. Dei 94 kronene er mest sannsynleg eit behandlingsgebyr du må betale sidan dei har fortolla varene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...