Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når drakk du deg full for første gang?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Jeg drakk meg faktisk ikke ordentlig kanon før Nyttårsaften 2009/2010...4 flasker med boblevann fra Frankrike ble litt mer enn kroppen taklet :ph34r:

 

Du gjorde det iallefall med stil da :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smakte på øl da jeg var fem år, husker det fortsatt. Har drukket likør og sånt på julekvelder osv, men aldri mer enn noen dråper.

 

Var på min første fest i juni. Var så vidt jeg drakk litt Smirnoff blandet med helt forjævlig vondt brus "sweepers" elns. Holder på å spy fortsatt av å tenke på det. Etter noen timer ble helt JÆVLI sjuk, serr :dribble: . Etter dette bestemte jeg meg for at jeg ALDRI skulle drikke mer, og har holdt det fortsatt :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Smakte på øl da jeg var fem år, husker det fortsatt. Har drukket likør og sånt på julekvelder osv, men aldri mer enn noen dråper.

 

Var på min første fest i juni. Var så vidt jeg drakk litt Smirnoff blandet med helt forjævlig vondt brus "sweepers" elns. Holder på å spy fortsatt av å tenke på det. Etter noen timer ble helt JÆVLI sjuk, serr :dribble: . Etter dette bestemte jeg meg for at jeg ALDRI skulle drikke mer, og har holdt det fortsatt :love:

Ironien at du heter "Vodka"

  • Liker 5
Lenke til kommentar

drakk litt før første gangen jeg ble full, men ikke mer en brisen.

Var relativt ofte på utesteder å drakk fra jeg var ca 15, men aldri full.

 

Første gangen var på en eller annen nyttårsaften, første gang jeg drakk meg full på bare sprit. jeg var vel rundt 16 år mener jeg gå huske.

Noe av det siste jeg husker er at jeg ser på klokka og den er rundt 22.

Rundt klokka 24 var vistnok jeg totalt wasted, men jeg var relativt normal rundt 22 og ut en god times tid. Jeg ble kjørt hjem rundt 01 eller noe, hadde kastet opp i skoene til folk, pisset utover hele badet, kastet opp diverse andre steder, osv...

Jeg skulle egentlig sove over der jeg festet, så det første jeg tenkte når jeg våknet, var hvorfor jeg var hjemme.

Begynte å tenke tilbake, men det var ikke så mye å tenke tilbake til...

Formen var ganske grei da, utenom litt spy her og der var jeg ikke mer enn litt redusert.

 

De andre på festen syntes jeg var ekstremt underholdende, jeg hadde vist vært festens midtpunkt før jeg virkelig tok kvelden og knapt klarte å ligge uten å snuble.

Det kjipeste var nesten at jeg hadde brukt nesten en høvding på fyrverkeri, som jeg aldri fikk se...

 

Jeg har forresten holdt meg til sprit siden den gang, men i litt mer moderate mengder :)

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Var drita for første gang første helga etter skolestart i år. Det vil si litt over en måned etter at jeg fylte 16.

 

Har drukket litt før, men har for det meste vært rusbrus. Denne gangen var helt wasta på tyrker. Spøy som faen etterpå og husker nesten ingenting.

 

Vær glad du ikke husker noe. Kan tenke meg at å spy tyrkershots ikke er noe godt.

Lenke til kommentar

Første ganga jeg drakk var vell, når jeg var 17 eller noe sånt, har vell kun drukket 4-5 ganger totalt nå er jeg 19 :blush: 2 av de gangene, var knall gøye, var aldri helt full, men formen var der :tease: De andre gangene har jeg blitt så dårlig av ingenting, så jeg tok bare kvelden.. Har ikke vert på "følla" siden 16 mai, og jeg kan ha det like gøy ute på byen uten og drikke så jeg holder meg heller til det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var drita for første gang første helga etter skolestart i år. Det vil si litt over en måned etter at jeg fylte 16.

 

Har drukket litt før, men har for det meste vært rusbrus. Denne gangen var helt wasta på tyrker. Spøy som faen etterpå og husker nesten ingenting.

 

Vær glad du ikke husker noe. Kan tenke meg at å spy tyrkershots ikke er noe godt.

 

Altså husker fortsatt en del da ;) Husker at jeg spøy, fly rundt i underbuksa i huset til kompisen og viste utstyret til noen av veninnene mine.

 

Hadde også en del materielle skader i huset hans desverre :whistle:

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Er det noe jeg har lært det siste halvåret, så er det at det ikke er moro å være han som var drita på hver fest. Folk liker å tulle med den personen. Og det er ikke noe moro å bli satt i bilen til en fremmed kar og kjørt hjem fordi kvelden tok av.

 

Jeg har sagt det før, men jeg var 14 år den første gangen min. Nå er jeg 17.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...