Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når drakk du deg full for første gang?


Anbefalte innlegg

17 på fraflyttingsfest. Var ikke meningen at jeg skulle bli så full, men så var jeg uerfaren og drakk på tom mage. Det endte med haka i en steintrapp og oppkast i bilsete til en kompis. Heldigvis fikk jeg ingen skader, og kompisen tilga meg!

 

Det var ikke noen morsom kveld, men jeg lærte mye om hvor dumt alkohol kan være!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første gang jeg drakk meg skikkelig ravende kanakas var jeg 19 år gammel. En kompis hadde en artig drikkelek der han fylte et brett med shotteglass, noen av dem med vann og noen med kalinka. Husker ikke helt hva vi gjorde, men etter en stund merker du ikke like godt forskjell på vann og kalinka. Siste jeg husker er at jeg "rocket hardt" (yeah, right) i singstar. Ting jeg ikke husker, men som har blitt fortalt meg i ettertid: jeg insisterte på at jeg skulle stå på skateboard ute uten sko og med en langkost i hendene. Jeg gikk visst på trynet -_-

 

Andre gang var jeg 22, jeg og en kompis skulle på "meksikansk aften". Vi startet hos meg med en flaske tequila på deling. Jeg husker vi hadde noen svære sombreroer, og jeg husker vi stakk innom noen venner av kompisen min på vei til sentrum. Jeg husker ikke å ha vært på noe utested, jeg husker ikke å ha gjort et tappert forsøk på å reparere en oppblåsbar kaktus. Men jeg var inne på et utested, hvordan i all verden jeg kom meg forbi vakten er til dags dato et mysterium. Det jeg derimot husker er at jeg forsøkte å ta bussen hjem med månedskort enda det allerede hadde vært nattakst på bussen et par timer.

 

Det er egentlig de to eneste episodene som er verdt å nevne. Jeg pleier å drikke med måte, og jeg pleier å holde meg unna sprit. Noen ganger går det kanskje litt over styr, og det har tydeligvis kostet meg en helt fin sombrero.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg drakk meg full for første og siste gang når jeg var 12 år.

 

Det var en kamerat som hadde en mor som drakk litt. Han tok med 3 ølbokser ut og gjemte de. Han hadde tatt en del øl fra moren og hadde ett slags lager som han gjemte ølettongue.gif En dag så kom han ned til meg med hele lageret sitt (15 bokser) og spurte om jeg hadde lyst på øl. Jeg spurte han om han hadde drukket før og da svarte han: bare en boks. Jeg sa at jeg kunne prøve en boks jeg og da...

 

Etter en stund når jeg hadde drukket opp en halv boks så kom det noen større barn (14-16 år). De så meg drikke og de ble imponert. De samlet reg rundt meg og så på at jeg drakk. Når jag hadde drukket opp pen boks så sa de: kom igjen ta neste boks da. Da tok jeg flere bokser til (husker ikke hvor mange det vartongue.gif) og drakk de.

 

Jeg syntes at ølet smakte pyton men jeg klarte ikke å stoppe når det var 5 store gutter rundt meg og en gal ungelaugh.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hvordan greide du og drikke så mye sprit?

 

Startet tidlig på dagen like etter skolen. Fra Snoop Dogg-sangen "Gin n Juice" fikk vi den (til etterklokskapen) dårlige idéen, nemlig å blande appelsinjuice og vodka. Det har jo seg slik at spriten går ned som vann etter hvert, så å tømme begge flasker ble ei et problem selv for våre to små kropper.

Lenke til kommentar

Jeg var 4-5 år. Stjal alle bonskiene som sto på bordet når de voksne var i et annet rom. Så tok jeg en svingom senere på kvelden. Fattern sa at jeg ble skikkelig flink til å danse den kvelden, og at det var litt merkelig å ha en 4 åring på fanget som lukta sprit.

 

Etter det var det 8. klasse sammen med en kompis. Vi påstod begge to at vi ikke hadde drukket, selv om vi ble kjørt hjem av morra til en tredje kamerat. Vi kunne nesten ikke stå på bena.

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...