Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når drakk du deg full for første gang?


Anbefalte innlegg

Rett før jeg fylte 14.

Lurte på hvordan det var å være drita så jeg og en kompis fant ut at enkleste måten å få svar på det var å drikke oss møkings, husker jeg sa en masse drit om folk jeg kjente (typ ting jeg skulle holde hemmelig) før jeg vingla til sengs og forsov meg en time eller to til skolen dagen etter.

 

Fikk minner til den kvelden når jeg her i helgen glemte at jeg hadde tatt pillene mine (to brudd i ryggen etter ski i påska), en smirnoff og jeg var helt ute, mere ekkelt enn gøy må jeg si.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Nyttårsaften 08/09 var første gangen jeg var ordentlig full. Hadde jo drukket litt på fest før, men denne nyttårsaften gikk det kun i sprit. Da var jeg 14. Har fyllt 15 siden det :tease:

Husker mesteparten av kvelden, men deler er forsvunnet og noe har blitt fortalt. Husker jeg kom hjem og banket på terassedøra med hodet :!:

Lenke til kommentar
Fyller snart 17år og har aldri vært full, målet er aldri å bli det heller. :thumbup:

 

Sjønner ikke meninga med å bli full heller? :hmm:

 

Pussig, det samme sa jeg for et par år siden, akkurat som mange andre før meg :hmm:

17 på annendagsball, gjett hvem som hadde fått Absolut og tyrker til hjul :w00t:

 

Desværre, men det finnes personer som ikke er som deg, og alle andre før deg heller. :p

 

Er 18 i dag og jeg har et helt annet syn på ting en det jeg hadde den gangen(16), men drikking for å bli full skjønner jeg meg fremdeles ikke på. Jeg blir direkte deprimert av å se andre drikke, derfor drikker jeg ikke.

Lenke til kommentar

Var vel 14/15 år første gang jeg ble onkelig full, hadde prøvd litt før det med øl og sånt endte bare med at alle fikk brekninger på sin andre øl.

 

Jeg husker ganske godt hva som skjedde den kvelden jeg ble full for første gang vi var vel 5-6 stykker hos en kompis (foreldrene hans var bortreist). Vi begynte å drikke i 8. tiden spilte litt kort tok litt snuff så litt på tv osv. før vi gikk ned til en annen kompis av meg å pissa på bilen deres elns (nei vi pleide ikke å mobbe han eller noe til vanlig.) og spurte om vi kunne komme inn og sånt (han var hjemme alene) men han monga helt så vi stakk tilbake til det huset vi hadde drukket i først. Drakk litt mer så husker jeg at ting virkelig ble fucka før jeg fikk tuslet meg ut og spydde som faen, så gikk jeg inn igjen og vi la oss alle sammen og sovna i 11 tiden..crazy party altså lol. :roll:

 

Har ikke drevet å festet så mye etter dette da, falt av lasset på en måte..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Drakk meg vel full for første gang når jeg var 16, men ikke sånn sanseløs full.

Første gang jeg virkelig drakk meg full var rett etter jeg hadde fylt 18. Drakk altfor mye :p Husker mesteparten av kvelden men det er en del "hull" der det er ting jeg ikke husker...

Endret av RedLauK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...