Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når drakk du deg full for første gang?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var på utesteder og slikt fra ca 16, første gang jeg drakk var jeg vel rundt 14, men var knapt brisen da.

første skikkelige fest var jeg vel 17 år tror jeg, drakk alt for mye. husker ikke så veldig mye fra den kvelden. våknet dagen etterpå og var i helt grei form, vondt i hodet men det var ikke direkte av drikkingen(gjør vondt dagen derpå når gulvet stadig hopper opp og skaller deg i hodet.) :p

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Jeg var 19 år.

Det var fest hos bestevennen min, og jeg drakk opp spriten som var igjen på en 1.5-litersflaske.

 

Jeg ropte på elgen, høyt og tydelig og mange ganger, ute i hagen en time senere. :blush:

 

Hadde ikke en tiendedel av hjernecellene mine begått rituelt selvmord, i protest, i løpet av natten ville jeg sikkert vært i bakrus enda, 7 år etter.

Lenke til kommentar

Det var for ikke lenge siden. Jeg er 19 år. Jeg kan røpe såpass at det var sosialt opptak til en eller annen studentforening. Jeg har vært, brisen/glad full, men aldri dritings før.

 

Startet 12.30

I løpet av dagen så tror jeg at jeg drakk:

1 0.5 L Tuborg

9 Flasker ringnes

Og en god del whiskey.

 

Samtidig som at vi måtte gjøre diverse fysisk arbeid til klokka ble 23.00 elns(uten noe å spise), jeg kan med handen på hjertet si at det er noe av det jævligste jeg har vært med på.

Lenke til kommentar
Hmm.. Jeg var tolv, og drakk meg drita på JD's fra barskapet til foreldrene.

Jeg tåler ikke whisky lenger, som er synd. :(

Til pass for deg. Drikke sånt skvip! JD burde vært forbudt ved lov. Ekle, ekle drikken. Og så kalle det "whisky" da. Det smaker jo ikke godt en gang. Og whisky som er så godt.

Lenke til kommentar
Hmm.. Jeg var tolv, og drakk meg drita på JD's fra barskapet til foreldrene.

Jeg tåler ikke whisky lenger, som er synd. :(

Til pass for deg. Drikke sånt skvip! JD burde vært forbudt ved lov. Ekle, ekle drikken. Og så kalle det "whisky" da. Det smaker jo ikke godt en gang. Og whisky som er så godt.

:blush:

Kan nok si at jeg var fjortiss i tolv års alderen, egentlig.

Er veldig over sånt nå.

 

Er ikke JD markedsført etc. som whisky?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Jo, var vel det han sikta til, at de markedsfører JD som whisky. Jeg var 15 år første gangen jeg drakk, tror historien er lenger bak i tråden her.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Var 13 år, og ferdig med "fjortisstadiget".

Jeg er ganske fornuftig av meg, og ville drikke meg full bare for å ha prøvd det.

Var sammen med tre gode venner, og vi var utendørs.

Varmet opp med 2 flasker rusbrus hver, og så hadde vi 0,5L vodka hver. Den blandet vi ut med Fanta Exotic og Sprite, og resultatet var overraskende bra... ble full på det. I etterkant har jeg drukket noen ganger til, men jeg er forsatt under lavalderen, og respekterer det :p

Lenke til kommentar

Jeg holdt meg unna festing en god stund... Jeg har drukket øl/vin/sprit før, men jeg begynte ikke å "drikke" før videregående...BOOM musikklinje, fest første skoledag. Jeg fant ut at en 6'er er nok til å gjøre meg beruset. Jeg fant også ut at jeg er veldig flink til å gjøre flaue ting i fylla. Jeg har alltid våknet opp alene i min egen seng, aldri kastet opp, aldri mistet hukommelse fullstendig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...