Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når drakk du deg full for første gang?


Anbefalte innlegg

  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

15 år

Natt til 1 Mai med 6 øl, 35 cl vodka og 2-3 drinker(Vorset med noen venninner av min søster og en kompis, så vi fikk litt der også)... Kan vell si at det gikk litt fort etter hvert..

Endte selvfølgelig opp med å spy og ikke huske noen ting...

Lenke til kommentar

16 mai 2004 eller noe. var da 16år, eller ble 16 måneden etter.

 

Delte en høy flaske Hot n'sweet med en kompis.. Var awesome!

 

 

18!

 

Første gangen jeg ble full var på 6 øl.

 

Andre gang var fordi jeg styrta et kjøkkenglass med 96%. Ble fortalt at det var saft. FML.

 

Ouch, hvordan gikk det? Jeg tok et vanlig shot med 80% en gang, og holdt å krepere... :p

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar

Ouch, hvordan gikk det? Jeg tok et vanlig shot med 80% en gang, og holdt å krepere... :p

Joda, husker jeg sa "det var jævla sterkt". Så ble alt svart, neste jeg husker er at jeg lå på dassen og spydde som en gris :w00t:

 

Når du først skal drikke heimbrent så er det jo faktisk bedre å ikke vite at det er det du drikker...

True, hadde aldri smakt på det engang om jeg hadde visst det var hjemmebrent :p Ihvertfall ikke uten å blande det ut, lol.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...

13år, på hjembrent blandet med saft. Skulle sove i telt hos en venninne, nabogutten (samme alder) var hjemme alene, han og noen kompiser av han skulle sove i telt også så vi gikk bort dit og de sjenket meg ganske drita. Endte med at venninna mi ble redd og sladret til mora si slik at foreldrene mine kom å henta meg..

Lenke til kommentar

Var 14-15 år, på en bankett etter et sportsarrangement. Folk var veldig gavmilde og kom med konstant påfyll av øl og det som verre (eller bedre) er.

 

Merka ikke så mye i starten siden jeg satt og spiste, men plutselig måtte jeg på do, og det innebar å reise seg. Plutselig var ikke gulvet rett lenger... :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...