Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når drakk du deg full for første gang?


Anbefalte innlegg

var 14 år, fikk låv siden det var hos kompisen min og foreldrene hans holdt oversikten over festen, var vell 10-12 stk der, men dette husker jeg godt for jeg drakk halv kalinka flaske og fikk beskjed at jeg kunne gå på vatnet, som jesus ( er overhode ikke kristen) så jeg var jo så full at jeg hoppet på sjøen, når jeg kom opp igjen så satt jeg atmed et bål som jeg senere veltet over, ja det høres helt absurd ut, men d var første og siste gangen jeg har blitt så full, drikker sjeldent lenger og dette var 8 år siden xD haha:D liten funny historie som kompisene liker og fortelle gang på gang på fest -_- velfortjent! haha!

 

Du har rett i at det høres absurd ut. Du drakk bare en halv flaske Kalinka og ble så full at du hoppet i sjøen? En halv 0,7L flaske med 22%?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

var 14 år, fikk låv siden det var hos kompisen min og foreldrene hans holdt oversikten over festen, var vell 10-12 stk der, men dette husker jeg godt for jeg drakk halv kalinka flaske og fikk beskjed at jeg kunne gå på vatnet, som jesus ( er overhode ikke kristen) så jeg var jo så full at jeg hoppet på sjøen, når jeg kom opp igjen så satt jeg atmed et bål som jeg senere veltet over, ja det høres helt absurd ut, men d var første og siste gangen jeg har blitt så full, drikker sjeldent lenger og dette var 8 år siden xD haha:D liten funny historie som kompisene liker og fortelle gang på gang på fest -_- velfortjent! haha!

 

Du har rett i at det høres absurd ut. Du drakk bare en halv flaske Kalinka og ble så full at du hoppet i sjøen? En halv 0,7L flaske med 22%?

Kalinka finnes i 37,5% også da..

Lenke til kommentar

var 14 år, fikk låv siden det var hos kompisen min og foreldrene hans holdt oversikten over festen, var vell 10-12 stk der, men dette husker jeg godt for jeg drakk halv kalinka flaske og fikk beskjed at jeg kunne gå på vatnet, som jesus ( er overhode ikke kristen) så jeg var jo så full at jeg hoppet på sjøen, når jeg kom opp igjen så satt jeg atmed et bål som jeg senere veltet over, ja det høres helt absurd ut, men d var første og siste gangen jeg har blitt så full, drikker sjeldent lenger og dette var 8 år siden xD haha:D liten funny historie som kompisene liker og fortelle gang på gang på fest -_- velfortjent! haha!

 

Du har rett i at det høres absurd ut. Du drakk bare en halv flaske Kalinka og ble så full at du hoppet i sjøen? En halv 0,7L flaske med 22%?

Kalinka finnes i 37,5% også da..

 

Og gudene skal vite at folk ikke tåler like mye, og også reagerer veldig forskjellig på alkohol. For noen skal det ikke så/i] ekstremt høy promille til før de gjør slike ting, mens andre holder seg i skinnet selv om de er søppelfulle.

Anyway, at en liten spljæling på 14 kan bli rimelig berusa etter sitt første møte med alkohol, barnesprit eller ei, ser jeg ikke på som umulig.

 

Forøvrig syns jeg det er merkeligere at vedkommende faktisk "fikk lov" av sine foreldre til å drikke i en alder av 14, bare fordi det var et sett foreldre til stede.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

var 14 år, fikk låv siden det var hos kompisen min og foreldrene hans holdt oversikten over festen, var vell 10-12 stk der, men dette husker jeg godt for jeg drakk halv kalinka flaske og fikk beskjed at jeg kunne gå på vatnet, som jesus ( er overhode ikke kristen) så jeg var jo så full at jeg hoppet på sjøen, når jeg kom opp igjen så satt jeg atmed et bål som jeg senere veltet over, ja det høres helt absurd ut, men d var første og siste gangen jeg har blitt så full, drikker sjeldent lenger og dette var 8 år siden xD haha:D liten funny historie som kompisene liker og fortelle gang på gang på fest -_- velfortjent! haha!

 

Du har rett i at det høres absurd ut. Du drakk bare en halv flaske Kalinka og ble så full at du hoppet i sjøen? En halv 0,7L flaske med 22%?

 

nei det var en stor flaske:P med 37,5 % haha, var jo bare 14 år xD men tåler lite alkohol ja:P

Lenke til kommentar

17 1/2 år, heimert, dyr telefonregning og masse masse spy. Husker ingenting fra festen, men etter det jeg har hørt var jeg 14 på en fylleskala fra 1-10..

 

Nå er jeg snart 19, og har enda til gode å drikke meg dårlig etter denne hendelsen. Og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke kommer til å gjøre det i nær framtid heller.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+981723478

Nærmer meg 18 og er stolt over å ikke ha drukket sterkere drikke enn Herrljunga eplecider (tror den er på 0.2 prosent eller noe..), men når jeg først virkelig skeier fullstendig ut drikker jeg opp hele flaska og, da! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg drakk meg full på mammas vin da jeg va 6-7-8år (husker ikke hvilket år det var), tok feil av mammas glass og mitt glass. Belga et glass vin og gikk å la meg :p ehhehe

Andre gangen var jeg 15 og tredje gangen 17, etter det har det vel vært passelig jevnt (alt fra annenhver helg til annenhver måned).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Første gangen jeg drakk meg full var jeg vel 12-13 år. Jeg husket utrolig godt hvor flaut det var at jeg hadde smakt litt her og smakt litt der, og plutselig husket jeg ikke navnet mitt lengre :whistle: Det var heldigvis i godt selskap så våknet opp med vettet i behold, og ingenting "skummelt" hadde skjedd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare meg som irriterer meg grønn over sånn "Første gang jeg var full var jeg 6år, jeg skulle bare smake" historier?

Når jeg var 8 år drakk jeg alltid øl av glasset til pappa når han ikke så. Pappa lot meg alltid få skummet da mmmmmm. Ble aldri full da :thumbup: Jeg er barsk ass. Rart øl skal være så jævlig digg. :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...