Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når drakk du deg full for første gang?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde vært småfull før dette, men det første gangen jeg var virkelig DRITA var når jeg var 15 år gammel.

Jeg drakk 70cl kalinka, 6 cider, og noen glass vin. Husker meget lite av kvelden, og det jeg husker vil jeg egentlig ikke huske.

Rart, jeg tok 3 Cider og din mengde i 40% mener jeg. Og alderen din stemmer fint med min, og minnet mitt er klart.

 

Rart? Folk er forskjellige og det er mange faktorer som spiller inn. Størrelse, forbrenning av alkohol, hvor langt tidsrom drikken ble inntatt, tom eller full mage etc.

Lenke til kommentar

Første gang eg drakk var 16, trudde eg var fullere enn alle i verden og alt var bra:D

Første gang eg falt om og minne blei blankt. 18 år russekro. Alt var vist fortsatt bra..:p

Har falt om 2 ganger i mitt liv og hadde det drit gøy før det blei svart og minnet utover resten av kvelden forsvinne.. som er litt kjipt. trikset er å ligge på grensa før man faller:D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Første gang jeg var full var rett etter jeg ble 16. Da drakk jeg veldig mye akkevitt. Nesten en helflaske tror jeg på deling med en kamerat, jeg drakk mest. mye mer. Helte ned med vanlig kaffekopp. dagen etter våknet jeg i mitt eget spy på gulvet. I følge kompisen min så lå jeg der med kramper og spøy. Kjente fyllesyken helt til mandag for jeg drakk på lørdag. Høres sikkert ut som jeg ikke har respekt for alkohol men jeg drikker aldri mer enn at jeg vet hva jeg gjør og har kontroll (så derfor kjører jeg bil og tar gjerne noen øl og en dram før jobben) neida :p kunne ikke dy meg. husker jo fra da jeg var 6-7 år så fikk jeg vin av bestefar også har jeg jo fått smake tyrker og vin av min mor noen ganger men jeg ble aldri full av det.

Lenke til kommentar

13år. jeg og en venn drakk 3X2L(delte selvsagt) Smirnoff i skogen da vi våknet hadde vi spydd over alt rundt oss. helt j?vlig hun spydde pã meg ogsã, det var sist jeg var drita! flaks at vi ikke skulle hjem før to dager senere. :D

Endret av Deutsch
Lenke til kommentar
Har aldri drukket meg full, er 16 om et par måneder. Har ikke tenkt å bli full noen gang heller. Ser ikke pointet.

 

Samme her, og jeg er 21.

 

Har heller aldri drukket ellers heller. Synes ikke det smaker noe særlig og klarer meg fint uten den lille snurren. Får som regel spørsmål om jeg har det gøy, siden jeg ikke drikker. Da tenker jeg med meg selv; stakars dere som ikke klarer å ha det gøy uten alkohol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...