Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når drakk du deg full for første gang?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Folk må gjerne søke morsomheter dersom de har behov for det. Det har nå i hvert fall ikke jeg. Er på ingen måte usosial, og har heller ingen probemer med å snakke med folk, men fest og alkohol har aldri vært morsomt for meg. Har blitt tilbudt en rekke fester av vennegjenger. Har sagt blankt nei hver eneste gang. Er så ufattelig mange som kun drar på fest siden kameratene gjør det. Tåpelig.

Lenke til kommentar

Hvordan i helvete kan du si at det er kjedelig uten å ha prøvd det selv? For å være ærlig virker det som om du frastår fra alkohol og festing bare for the heck of it. Jeg har absolutt ingenting imot folk som ikke drikker. Jeg beskytter også selvfølgelig venner som blir konfrontert om hvorfor de ikke gjør det, av andre som prøver å presse dem. Men holdningen din er bare dum. No offense.

 

edit: Dessuten så er det litt av en generalisering du kommer med. Det er på ingen måte slik at alkohol kun bringer med seg ødeleggelse og faenskap. I noen miljøer - ja. Men jeg betviler sterkt at mange her fra forumet er en del av slike miljøer. Og sågar har det seg slik at hvis du tar deg et par øl, så er det ikke slik at du med en gang forandres til en fjortismaskin som bare flyr rundt og river ned ting og puler. Snakker pisspreik til fremmede. Nei, det går faktisk an å drikke med måte.

 

Drikking er ikke alles cup of tea og det skal man ikke bry seg om, med mindre de viser nedlatende holdninger til folk med andre meninger enn dem.

Endret av Bunnskrap
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Forrige helg. Er 17. Drakk opp en 0,7 liter kalinka 22% litt fort, pluss litt annet som folk ga til meg, endte med at jeg spydde på sofaen og doen, og ble kjørt hjem av foreldrene til en kompis som også var rimelig wasted.

Dreit meg ut litt kan man si. Visste ikke at jeg tålte så lite liksom. Hadde kun drukket øl/smirnoff ice/mickey finn(15%) før og da hadde jeg ikke kjent en dritt (kjente litt med mickeyen da)

Holder meg nok til øl neste gang xD

Endret av Julian666
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I starten av sommeren, 10. klasse-avslutning. Hadde ca. 350ml Kalinka 37,5 (billigste spylervæska av vodka du får tak i), drakk den fort som faen med battery og litt sprite, og så husker jeg ikke noe på en time eller 2, deretter drakk jeg +- ti pils :p

Var ganske moro egentlig, ihverfall da jeg kom meg litt igjen og heller satt og koste meg med noen pils rundt bålet :)

Endret av Christian_K
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

var 14 år, fikk låv siden det var hos kompisen min og foreldrene hans holdt oversikten over festen, var vell 10-12 stk der, men dette husker jeg godt for jeg drakk halv kalinka flaske og fikk beskjed at jeg kunne gå på vatnet, som jesus ( er overhode ikke kristen) så jeg var jo så full at jeg hoppet på sjøen, når jeg kom opp igjen så satt jeg atmed et bål som jeg senere veltet over, ja det høres helt absurd ut, men d var første og siste gangen jeg har blitt så full, drikker sjeldent lenger og dette var 8 år siden xD haha:D liten funny historie som kompisene liker og fortelle gang på gang på fest -_- velfortjent! haha!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jeg faktisk ikke helt sikker på.

Jeg begynte vel så smått å prøve meg på alkohol da jeg var 12-13 år gammel, og kan kanskje ha vært full første gang da jeg var 14-15?

Første gang jeg var rimelig beruset må i hvert fall ha vært da hele klassen sneik med seg alkohol på en overnatting på et bedehus i sammenheng med konfirmasjonsundervisningen. :roll: Kan noen si "stjal dårlig hjemmebrent fra pappas barskap"? :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...