Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når drakk du deg full for første gang?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mamma er snart 41, og har aldri vært berusa.

Eller er det bare noe hun sir til deg for at du ikke skal drikke ;) .

 

Det er fakta. Jeg ble busta første gang som 15-åring, fikk lov å drikke fra jeg ble 16 (men de har aldri kjøpt til meg), og er nå snart 19.

 

Mamma drikker aldri mer enn ett glass vin om gangen, og det skjer omtrent to ganger i året. Hun har også vært sammen med pappa siden hun var 14, og han bekrefter det hun sier (han drikker gjerne selv, men jeg har sjelden sett ham full heller, egentlig).

 

I tillegg har jeg funnet russelua hennes, og den har hvit sløyfe i dusken (edruss). Ooog hun er kjent blant folk i bygda for å aldri drikke. Er det noen jeg tror på at aldri har vært berusa, så er det henne:p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Var mellom 18 og 19. Husker ikke. Drakk vel 4 stk Smirnoff Ice. En av dem ble spritet bittelitt opp med vanlig vodka. Ble temmelig sjanglete kan man si.

Bortsett fra den lille skvetten den ene gangen, så drakk jeg faktisk ikke noe sterkere enn rusbrus og cider før jeg var over 20.

Lenke til kommentar

Var natt til 1 Mai da jeg var russ, var 17, nesten 18 da :)

 

Eneste gangene jeg drikker meg full nå til dags er i veldig veldig lystig samhør med venner. Har drukket noen ganger men faktisk aldri vært direkte fyllesyk. Har kjent at jeg har drukket men aldri sånn at jeg har vært dårlig. Om det er spørsmål hvor full jeg har vært, vel, ja, har vært temmelig bedugget et par ganger.

 

Hemmeligheten bak en god dagenderpå: Avslutt "tidlig" (rundt 3-4), en stk saftig burger, 1 stor flaske vann (eller et himla stort glass vann) og den tykkeste grautkaffen du kan finne. Resultat: 10 minutter på ramma i urinerende stilling samt en mage som har noe å jobbe med etterpå. Resultat for min del i alle fall er en god dag derpå :)

Lenke til kommentar
Jeg hadde vært småfull før dette, men det første gangen jeg var virkelig DRITA var når jeg var 15 år gammel.

Jeg drakk 70cl kalinka, 6 cider, og noen glass vin. Husker meget lite av kvelden, og det jeg husker vil jeg egentlig ikke huske.

Rart, jeg tok 3 Cider og din mengde i 40% mener jeg. Og alderen din stemmer fint med min, og minnet mitt er klart.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...