Gå til innhold

Metal Gear Solid: Mytene, løgnene og sannhetene (OBS! MGS4 Spoilers!)


Szmekken

Anbefalte innlegg

Hva vil pakken inneholde? Det er vel samme coveret på selve spillet som om en kjøpr vanelig utgave?

Pakken vil i det minste inneholde en Snake figur på seks tommer. Spillet føler selvfølgelig med, og det vil ha det europeiske coveret selvsagt. Det som er usikkert, er om det vil komme med en CD plate med spillets soundtrack på. Etter det jeg husker så vil den også følge med, men skal ikke garantere det.

 

EDIT:

Beklager for dobbel post.

Du glemte å nevne den extra Blu-Ray discen med "Making of"

Da er det endret. Men jeg kommenterte strengt tatt denne delen av utgaven i posten over. Men skal ikke pirke,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oki, takk. Blir vel et must. Tenker jeg forhpndsbestiller på Spaceworld i morgen. Jeg ringte ned dit i dag, og han sa at de åpnet for forhåndsbestilinger i morgen tirsdag.

 

Snakefiguren skal sove sammen med meg i senga, hvis jeg noen gang blir tvunget til å være homoerotisk skal det være med ham :!:

Spørsmålet er om han er så keen på å være med på en slik lek.

 

Sant nok, skulle jeg satt pengene mine på noen måtte det ha blitt Raiden :p

Lenke til kommentar
Ikke den beste kilden, men det er bare å ta en google med noe ala. "PS3 games region free", alt tyder på at PS3 spillene er region free.

 

Har nå bestilt min MGS4 LE fra Amerika. :)

jeg vil bare påpeke at det er stor tvil rundt om Blu-ray platen som inneholder making-of dokumentarer vil fungere på europeiske PS3 maskiner ettersom at Blu-ray plater kan være sone inndelt. Til nå er det ingenting som tyder på at Konami vil gjøre denne platen sonefri.

 

Men håper selv at den kommer til å fungere helt fint. Lykke til!

Lenke til kommentar
Vel om det skulle vise seg å ikke fungere, så kan jeg bare sette den i PC-en, så er det problemet borte. Betale KR 300,- mer for den norske LE utgaven er ikke særlig attraktivt. :cool:

ja da er jo det en annen sak. Men vil ikke anbefale andre å kjøpe en amerikansk utgave om en vil ha mest mulig ut av spillets ekstra materialle.

 

For mitt vedkommende hadde jeg betalt en ganske høy sum for dette spillet. Det kommer for min del til å bli et av mine spill høydepunkter. Og noe sånt kan en ikke sette en pris på.

Lenke til kommentar

Det argumentet har blitt brukt flere ganger, i andre sammenhenger.

 

Skaperen til Onimusha serien sa Onimusha 3 skulle blir det siste i Onimusha serien og ende som en trilogy. Det stemmer jo forsåvidt, siden Onimusha: Dawn of Dreams kom noen år senere som en annen Onimusha serie. Akkurat som hele Mega Man serien.

 

Men jeg må nok si, et MG spill uten Snake og Kojima er rett og slett ikke MG.

Lenke til kommentar
Ikke den beste kilden, men det er bare å ta en google med noe ala. "PS3 games region free", alt tyder på at PS3 spillene er region free.

 

Har nå bestilt min MGS4 LE fra Amerika. :)

Hvor bestilte du? Så vidt jeg vet er det kun GameStop som sender LE? Dessuten er det mye som tyder på at du ikke kan bruke NTSC-utgavens MGO i Europa, og vice versa.

Lenke til kommentar
Er det noe annet fra Sony som egentlig kan måle seg med Sons of liberty? Spillet er så godt utført historiemessig at man lurer på om Hollywood burde flytte inn på Japan.

Metal Gear Solid slår SoL med flere mil.

Endret av Birkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...