Gå til innhold

Metal Gear Solid: Mytene, løgnene og sannhetene (OBS! MGS4 Spoilers!)


Szmekken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@ Birkin,

.. jeg syns da virkelig at du burde fullføre MGS3. :ohmy: Er noen virkelig sterke scener mot slutten av spillet som er verdt det. Selv syns jeg MGS3 var helt greit, ikke fantastisk, men skikkelig fingermat hvis du er fan. Selv ble jeg sinnsykt skuffet over MGS2 når det kom ut i sin tid, rett og slett fordi det er milevis unna MGS. Er på ingen måte et dårlig spill, noe jeg innså i etterkant. Men akkurat der og da så var det et stort WTF i panna mi. Fikk på en måte aldri den samme følelsen med MGS2.

Heyhey, jeg har aldri sagt jeg ikke likte MGS3. Det var det noen andre her som stod for :)

Personlig, liker jeg spillet.

 

Sånn jeg tror det, ble Raiden sånn pga hva Snake sa mot slutten. Vær deg selv, skap ditt eget liv. Og han bruker Olga sitt sverd kombinert med litt Exoskeleton.

 

Men den teorien om at noen voldtok Raiden for å få tak i informasjonen i Nanomachinene hans, er ganske lur.

 

Irriterer meg litt at Nanomachines ikke er ekslusivt lenger. Johnny er den eneste som opprettholder litt historie!

Endret av Birkin
Lenke til kommentar
Hva er egentlig butikk pris kontro webpris hos spaceworld på den LE boksen? Tenkte å sikre meg en slik boks selv om jeg ikke har PS3 enda.

Jeg vil anta at den vil bli noen lapper dyrere. Mellom 800 og 1000 kroner høres realistisk ut. Men det kan jo hende at vi er heldige og at prisen er billigere i buttikkene,

Lenke til kommentar
Kan jo umulig være kun Spaceworld i hele Norge som har sikret seg LE. Venter litt og ser egentlig, får jo uansett skaffet en fra England om det blir noe krise. :)

Jeg tenker i de baner, jeg også, selv om jeg ikke kan skaffe meg noen LE fra England. Det er forsåvidt en mulighet at Spaceworld har skaffet seg Limited Edition-rettighetene i Norge - akkurat som Play har gjort i England og GameStop i USA. Godt over 800,- er litt mye å betale, synes jeg, men det er jo MGS4, så kaaaaanskje...

Lenke til kommentar
Ifølge det som står på Spaceworld sine sider, ser det ikke ut som de får med soundtracket som Play får. Dette er jo et lite nedtrekk, som er greit å ha med.

Indeed. Spesielt med tanke på at MGS sine OST-er pleier å være av orgasmisk kvalitet. Får håpe at Spaceworld slurvet da de la inn produktinformasjon.

Endret av mescaline
Lenke til kommentar
Hva vil pakken inneholde? Det er vel samme coveret på selve spillet som om en kjøpr vanelig utgave?

Pakken inneholder en Snake-leke, MGS4 og en ekstra Blu-ray med masse MGS-relatert kos, slik jeg har forstått det. Når det gjelder USA, er forskjellen ganske grasal når det gjelder cover:

 

 

Vanlig:

 

mgs4_regular_art2.jpg

 

 

LE:

 

mgs4_ltd_art.jpg

 

 

 

 

Om jeg skulle bestilt i USA, hadde jeg jaggu bestilt LE utelukkende for coverets skyld. ; )

Lenke til kommentar
Folkens, vil en amerikansk MGS4 LE fungere på en norsk PS3 eller ikke?

Etter det jeg vet, så er alle PS3 spill sonefrie. Det innebærer at alle PS3 spill kan spilles på alle PS3 maskiner. Men kanskje jeg tar feil her?

 

Blu-ray filmer er dessverre ikke sonefri. Og jeg tviler sterkt på at den andre platen med ekstra materielle vil være sonefri.

Lenke til kommentar
Hva vil pakken inneholde? Det er vel samme coveret på selve spillet som om en kjøpr vanelig utgave?

Pakken vil i det minste inneholde en Snake figur på seks tommer og en Blu-ray plate med noen dokumentarer som tar for seg MGS4 sin produksjon. Spillet føler selvfølgelig med, og det vil ha det europeiske coveret selvsagt. Det som er usikkert, er om det vil komme med en CD plate med spillets soundtrack på. Etter det jeg husker så vil den også følge med, men skal ikke garantere det.

 

EDIT:

Beklager for dobbel post.

Endret av DeNile
Lenke til kommentar

Oki, takk. Blir vel et must. Tenker jeg forhpndsbestiller på Spaceworld i morgen. Jeg ringte ned dit i dag, og han sa at de åpnet for forhåndsbestilinger i morgen tirsdag.

 

Snakefiguren skal sove sammen med meg i senga, hvis jeg noen gang blir tvunget til å være homoerotisk skal det være med ham :!:

Lenke til kommentar
Hva vil pakken inneholde? Det er vel samme coveret på selve spillet som om en kjøpr vanelig utgave?

Pakken vil i det minste inneholde en Snake figur på seks tommer. Spillet føler selvfølgelig med, og det vil ha det europeiske coveret selvsagt. Det som er usikkert, er om det vil komme med en CD plate med spillets soundtrack på. Etter det jeg husker så vil den også følge med, men skal ikke garantere det.

 

EDIT:

Beklager for dobbel post.

Du glemte å nevne den extra Blu-Ray discen med "Making of"

Lenke til kommentar
Oki, takk. Blir vel et must. Tenker jeg forhpndsbestiller på Spaceworld i morgen. Jeg ringte ned dit i dag, og han sa at de åpnet for forhåndsbestilinger i morgen tirsdag.

 

Snakefiguren skal sove sammen med meg i senga, hvis jeg noen gang blir tvunget til å være homoerotisk skal det være med ham :!:

Spørsmålet er om han er så keen på å være med på en slik lek.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...