Gå til innhold

Metal Gear Solid: Mytene, løgnene og sannhetene (OBS! MGS4 Spoilers!)


Szmekken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et lite spørsmål jeg gjorde meg opp i går kveld:

1) Hvorfor hjelper Ninja-Olga Raiden i Plant-chapter i Sons Of Liberty? Hvordan fikk hun Ninja-abilities og uniform?

 

Fordi Olga har født et barn som The Patriots har tatt som gissel. Olga vet, at hvis Raiden ikke klarer oppdraget sitt, så dør barnet. Raidens nanomachines er koblet direkte til The Patriots, så dør han får de vite det med en gang.

 

Derfor er Olga avhengig av Raidens suksess, hvilket resulterer i at hun vender ryggen til sine "egne", og hjelper Raiden.

 

Ninjadrakten fikk hun nok av The Patriots, fordi de ville lage et Shadow Moses lignende scenario for å forme Raiden. S3 plan. Hun skulle liksom være Grey Fox fra Shadow Moses.

 

Så kan vi jo spørre oss om Olga faktisk hjelper Raiden, siden hun tydligvis bare blir tvunget til det av The Patriots ...

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar
Gray Fox fra Shadow Moses hadde voldtatt Solidus lett, og ikke blitt skutt en gang uten å gjøre noen slags motstand :)

 

Edit: Angående den CD-ON deal'n, det er uaktuelt med svensk omslag og manual ass :p

 

Ikke alltid. Bestilte Grand Theft Auto 4 Spesial Edition til min 360. Alt av manual var på Engelsk.

Lenke til kommentar
Gray Fox fra Shadow Moses hadde voldtatt Solidus lett, og ikke blitt skutt en gang uten å gjøre noen slags motstand :)

 

Edit: Angående den CD-ON deal'n, det er uaktuelt med svensk omslag og manual ass :p

 

Ikke alltid. Bestilte Grand Theft Auto 4 Spesial Edition til min 360. Alt av manual var på Engelsk.

Det er avhengi av om Konami vil oversette manualer og sånt til flere språk enn engelsk og japansk og diverse andre språk som spansk, italiensk og fransk. Så det er ganske usikkert om det vil stå noe på svensk på coveret og i manualen. Men de tidligere MGS titlene har ikke hatt noe av dette og har holdt seg til engelsk. Så da er det nok rimelig å anta at den samme polisien gjelder med denne utgivelsen også.

Lenke til kommentar

Har aldri opplved at spill jeg har bestillt fra den norske delen av CDON.com har hatt svensk omslag og manual, selvom det nesten alltid har stått at det er "svensk versjon" som selges. Faktisk eneste gangen var en gang jeg bestillte filmene Hjemme Alene 1 og 2 og fikk Ensam Hemma 1 og 2. :D

 

Men det er jo på ingen måte sikkerhet for at det ikke skjer denne gangen. Jeg tror de skriver det bare for å sikre seg i tilfelle de må sende den svenske versjonen av noe.

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
Årets ville ha vært å motta den dubba på svensk i tillegg, "Neij Orm!"

Haha, den hadde vært konge.

 

Holder meg til play.com sin jeg. Bestilte også denne godbiten, samt en PS3 Dualshock controller.

 

Blir bra detta =)

 

Eneste som er litt synd er at jeg må vente et par dager på Play sin versjon.

Lenke til kommentar
Eneste som er litt synd er at jeg må vente et par dager på Play sin versjon.

 

Samme her, kanskje enda lengre. Må vente til personen jeg sender til i England

kommer hjem til sommerferie. :D

 

Bestillte en på CDON.com i tillegg, så selger jeg den jeg ikke får bruk for. (Desperat) ;)

Lenke til kommentar

Skulle gjerne gjort det samme, men tar ikke sjansen på at noen vil kjøpe et spill til 900 kroner. Han duden som skulle sende til meg fra England skulle visst på en konsert beileilignok rundt releasedate, men tror mora hans sender den XD

 

Må betale litt til han for kostnader osv.

Lenke til kommentar

Kom på noe igår etter å ha lest litt at i "Snake Eater" så styrer man Big boss :O Merket egentlig ikke noe forskjell mellom Big boss i snake eater og Solid snake :hmm:Så jeg googlet litt og fant ut: "Solid Snake does not appear in Metal Gear Solid 3: Snake Eater (save for in the Snake vs. Monkey minigame), which is set in 1964 and follows the exploits of the young Big Boss, here called Naked Snake. He is almost identical to Solid Snake in appearance, and even wears his trademark bandanna. The only significant differences between Solid Snake (in MGS2) and Naked Snake is that Naked Snake has a full beard and more facial stubble. Like his son, Naked Snake is also an expert in the arts of urban warfare and espionage, and appears equally battle-hardened and taciturn." :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg har gjort noe lignende, har forhåndsbestilt MGS4 fra absoluttspill, og collectors edition fra Spaceworld. Regner med at jeg får spillet senest på release daten fra Absoluttspill, men er litt mer skeptisk til Spaceworld, men det gjør da ikke noe om det tar litt lenger tid med CE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...