Gå til innhold

Metal Gear Solid: Mytene, løgnene og sannhetene (OBS! MGS4 Spoilers!)


Szmekken

Anbefalte innlegg

Ikke den beste kilden, men det er bare å ta en google med noe ala. "PS3 games region free", alt tyder på at PS3 spillene er region free.

 

Har nå bestilt min MGS4 LE fra Amerika. :)

Hvor bestilte du? Så vidt jeg vet er det kun GameStop som sender LE? Dessuten er det mye som tyder på at du ikke kan bruke NTSC-utgavens MGO i Europa, og vice versa.

Her.:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg forhåndsbestilte den på Spaceworld-ccvest i dag. Ble nummer 1 i køen. Mannen i kassa hevdet at det var den butikken som fikk inn flest, hvis andre i det heletatt fikk inn noen. Han hadde fått 16 stk, så jeg ville vært rask folkens.

I all realitet så har han ikke fått noe enda. Han har nok lagt inn en bestilling, eller ytret et ønske om å få så mange. Men det viser seg ofte at butikkene får ferre eksemplarer enn det de ønsker. Min lokale Spaceworld forretning for eksempel, fikk bare halvparten av alle ekspemplarene som de bestilte av GTA4. Så ingenting er sikkert.

Lenke til kommentar
Jeg forhåndsbestilte den på Spaceworld-ccvest i dag. Ble nummer 1 i køen. Mannen i kassa hevdet at det var den butikken som fikk inn flest, hvis andre i det heletatt fikk inn noen. Han hadde fått 16 stk, så jeg ville vært rask folkens.

Pris? Kanskje jeg skal avlegge gode, gamle CC et besøk.

 

Erasus: Pris inkl. mva. og frakt kommer vel på godt over 800,- kroner?

Lenke til kommentar

Vil anta at det er en slik pris det vil bli ja. Men så må man tenke på at man må tolle 25 % av varens pris når den kommer til Norge ettersom at den koster mer enn 200 kroner. Og da må man fort ut med tusenlappen. Det fører også til lengre ventetid da tollvesenet vil ha varen i sin besittelse til tollen er beholdt.

Lenke til kommentar
Jeg forhåndsbestilte den på Spaceworld-ccvest i dag. Ble nummer 1 i køen. Mannen i kassa hevdet at det var den butikken som fikk inn flest, hvis andre i det heletatt fikk inn noen. Han hadde fått 16 stk, så jeg ville vært rask folkens.

Pris? Kanskje jeg skal avlegge gode, gamle CC et besøk.

 

Erasus: Pris inkl. mva. og frakt kommer vel på godt over 800,- kroner?

Det ble 120$, noe som tilsvarer KR 600,- men jeg gadd ikke likevel, avbestilte min preorder i dag, venter litt og ser hva jeg gjør.

Lenke til kommentar

Da har jeg også forhåndsbestilt spillet hos Spaceworld. Han nevnte også at de skulle holde nattåpent og de skulle prøve å ha en MGS-theme den kvelden, med soldater og muligens en mann som skulle kle seg som "Snake". Om dette var "Old Snake" gjenstår å se. :grin:

Lenke til kommentar

Jeg la inn en bestilling på Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Special Edition nå nettopp på Spaceworld.no

Og når jeg bestillte så stod det: på lager 1-20.

 

Så etter jeg hadde lagt inn bestillingen og fått ordrebekreftelse på mail så går jeg inn på Spaceworld.no igjen for å se på hva som følger med i boksen.

Og til min store skrekk så ser jeg at det står: Tomt på lager.

 

Håper hvertfall det betyr at jeg fikk den siste forhåndsbestillingen og at det ikke var en glipp i systemet deres!

 

Ble litt nærvøs når jeg så at det stod "tomt på lager" :ohmy:

 

Håper det er nok til meg! :cry:

Lenke til kommentar

Begynte å spille MGS på pc for noen dager siden. Har kommet meg til Metal Gear Rex på andresteget. Fy faen for et konge spill :mrgreen:

 

Jeg har lånt det til PS av en venn, men av en eller annen grunn funker ikke memorycardene (har prøvd PS-gamecard på både PS og PS2), så jeg får vel bare spille det ferdig.

 

Hvilket spill er neste i serien?

Lenke til kommentar
Begynte å spille MGS på pc for noen dager siden. Har kommet meg til Metal Gear Rex på andresteget. Fy faen for et konge spill :mrgreen:

 

Jeg har lånt det til PS av en venn, men av en eller annen grunn funker ikke memorycardene (har prøvd PS-gamecard på både PS og PS2), så jeg får vel bare spille det ferdig.

 

Hvilket spill er neste i serien?

 

Det neste spillet er MGS2: Sons of Libery. Etter mitt syn enda bedre.

Lenke til kommentar
Begynte å spille MGS på pc for noen dager siden. Har kommet meg til Metal Gear Rex på andresteget. Fy faen for et konge spill :mrgreen:

 

Jeg har lånt det til PS av en venn, men av en eller annen grunn funker ikke memorycardene (har prøvd PS-gamecard på både PS og PS2), så jeg får vel bare spille det ferdig.

 

Hvilket spill er neste i serien?

Det er det beste i serien, imo!

 

Men ja, Sons of Liberty er det neste.

Lenke til kommentar
Det neste spillet er MGS2: Sons of Libery. Etter mitt syn enda bedre.

 

 

Etter mitt syn ikke i nærheten. :p

 

Men angående det med memory card, så hadde jeg samme problemet når jeg skulle spille det her om dagen. Jeg bare tok det ut og inn noen ganger, så funket det plutselig. PS det her altså.

Endret av Tiidus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...