Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Spørsmål: dere som poster bilde av dere på forumet, er dere ikke redd noen skal kjenne dere igjen?

 

Det er jeg stort sett ikke redd for. Jeg har fortalt så mye om livet mitt her uansett og denne tråden viser at det er relativt lett å finne ut hvem ulike brukere er hvis man vil: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1194979&page=1 . Men det ville kanskje vært litt dumt om en potensiell arbeidsgiver leste meningene mine om noen av de vanskeligste og mest følelsesladde sakene i politikkdelen.

 

Jeg fikk for øvrig ei facebookmelding med teksten "Zarac?" en gang. Og jeg fant darkness| utenfor internett i sommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pgup: redd for å bli gjenkjent på forumet av folk du kjenner, eller redd for å bli gjenkjent av ukjente forumbrukere på gaten?

Er ikke spesielt redd egentlig, men jeg har funnet en person her jeg kjente ut i fra bildet. Jeg lærte ting om den personen han antagelig ikke ville fortalt meg åpent.

Lenke til kommentar

 

 

Pgup: redd for å bli gjenkjent på forumet av folk du kjenner, eller redd for å bli gjenkjent av ukjente forumbrukere på gaten?

Er ikke spesielt redd egentlig, men jeg har funnet en person her jeg kjente ut i fra bildet. Jeg lærte ting om den personen han antagelig ikke ville fortalt meg åpent.

Om dette meg så ville jeg nok fortalt at Jeg er en gris i real life.

Lenke til kommentar

Noen her som har prøvd Popcorn Time? Virker helt genialt.

 

Fungerer veldig bra på PC, men på Macen fikk jeg problemer. Er usikker på om det var på grunn av Popcorn Time, men uten å ha hatt problemer med Macen tidligere krasjet den dagen etter jeg installerte det, og måtte reinstallere hele Macen.

Lenke til kommentar

Noen her som har prøvd Popcorn Time? Virker helt genialt.

Testet programmet for første gang for ett par dager siden, var ikke engang klar over at det fantes. Virker ganske greit, men må innrømme at jeg synes det er rart at det ikke har blitt "lagt ned", ettersom det er ulovlig, eller?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...