Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig forslag: Datasjurf kan starte et talkshow på hardware no, men gjester i studio her fra forumene og mye annet sånt. Kanskje de er interesserte i et opplegg Hardware de, og det kan bli en stilling? Skryt og gode referanser fra alle og fra det andre showet

 

Er du full? hvor mange av sosial angst-erne her tror du ville vært med på et slikt show? 0.1%?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mulig forslag: Datasjurf kan starte et talkshow på hardware no, men gjester i studio her fra forumene og mye annet sånt. Kanskje de er interesserte i et opplegg Hardware de, og det kan bli en stilling? Skryt og gode referanser fra alle og fra det andre showet

 

Ikke faen, det er en god grunn til at jeg ikke har gjester i Jabb-Sjur. Jeg er ikke en "people person", og jeg hater å intervjue folk og fritte ut folk om alskens, som en typisk talkshow-vert. Fysj og fy!

Lenke til kommentar

 

Kunne du forklart dette?

Når ein mann og ei kvinne er veldig glade i kvarandre, kan dei gje kvarandre eit spesielt slags kyss. Då vert av og til dama gravid.

 

Av og til - for eksempel i hekkesesongen, som pleier å vere i russetida eller fadderveka - skjer dette i grøftefylla på festen til Petter, gjerne også i senga til foreldra til Petter. Dagen etter vakner Lise ved sida av ein kar ho aldri har sett før, som slett ikkje ser like mykje ut som Liam Hemsworth som han gjorde kvelden før.

 

Då kan Lise tenke "HELL NO", og gå på apoteket og kjøpe ei pille - angrepilla - som "avbryt" dei naturlege prosessene som er satt i gang av det spesielle kysset. Men om dei naturlege prosessane ikkje var sett i gang i utgangspunktet, kunne ho like gjerne tatt ei sukkerpille. Eller eit homeopatisk remedie.

 

Angrepilla er designa spesifikt for å avbryte svangerskap i startfasen. Det er liksom det pilla gjer, og difor du må ta den innanfor ein ganske streng tidsfrist - det er ikkje ein magisk abortpille, tross alt. Svangerskap i startfasen har ein føresetnad: Befrukta egg. Du synest angrepilla er greit så lenge den ikkje vert brukt "når det er befrukta egg" inne i bilete. Med andre ord, du synest det er greitt med ei angrepille så lenge ho ikkje har nokon effekt.

 

Som jo er ein fascinerande form for moralsk heilgardering. Har du dobbelsjekka dette med YHVH?

 

Gypsy: Eller og/å-reglane.

 

+ Anmelde karen for voldtekt, slik at han sitter flere år i fengsel, bare fordi dama angrer på noe hun var med på kvelden før.

 

Og gud så deilig det er når du faktisk har vært hjemme hele helgen, men blir anmeldt for vodltekt, og du får en qtip inn i penisrøret. Og du får bevist du var hjemme, men dama slipper unna noe som helst straff.

 

Samt urinveisbetennelse pga testestikken de bruker, og du anmelder tilbake. Men saken blir henlagt.

 

Så det blir nesten sånn at du må dra ut og faktisk voldta noen, når du har blitt anmeldt for falsk voldtekt, for å ta igjen.

 

Zealuu; nåvel, voksne mennesker bør stå til ansvar for sine handlinger, om de er lite gjennomtenkt eller ikke.

 

Her er noen artige Notelitten-sitater:

snip

Jeg digger at jeg alltid har rett.

 

Kan du motbevise noen av utsagnene mine? - Har jeg evt. sagt noe annet i senere tid?

 

SOS Rasisme ble jo lagt ned siden det var korrupt som faen, om jeg husker rett?

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...