Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må være noe med klimaforandringen i tropene, ei venninne reiste til brasil og fikk ørebetennelse etter 2 dager, og hun var der med Plan Norge for å besøke regnskogfolk og alt mulig rart, så hun kunne ikke bare ligge på hotellet og syns synd på seg selv heller..var visst jævlig kjipt.

Lenke til kommentar

 

Greit å sitte lenge på jobb når man uansett ikke kommer seg inn døra hjemme.

 

Hvorfor gjør det ikke det? Er døren gått i vranglås, eller er det noen der inne som hindrer deg i å komme inn?

 

Vi pusser opp hjemme. Mamma bestilte ny dør, den kom på mandag, snekkerne tok ut den gamle, og pakket ut den nye - kun for å oppdage at den er 10 cm for smal. Den gamle døren nytta det ikke å få inn igjen, fordi den var limt fast og tok med seg deler av karmen og ble lettere ødelagt da de tok den ut. Nå må vi vente 6 uker på en ny dør, og i mens har vi en dør fra noe anleggsgreier, med rustne stifter og spikre, og plakater med forskjellige firmanavn og advarsler. Mindre pent, i grunn. I tillegg har vi bare én nøkkel, og siden mamma var hjemme i dag, tenkte jeg ikke noe videre over det, men hun ringte litt over fire og sa hun var på møte og håpte at jeg ikke hadde dratt hjem enda. Det hadde jeg heldigvis ikke, så da ble det å sitte til i sted og vente på at hun skulle komme hjem.

 

e:

 

Hei

 

Onkel Dudde! :D :D :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Må være noe med klimaforandringen i tropene, ei venninne reiste til brasil og fikk ørebetennelse etter 2 dager, og hun var der med Plan Norge for å besøke regnskogfolk og alt mulig rart, så hun kunne ikke bare ligge på hotellet og syns synd på seg selv heller..var visst jævlig kjipt.

 

Nåja, for min del så var det pga. dykking. Veldig mye trykkutligning kan være irriternde og gjøre det enklere å få ørebetennelse.

Den ene ørebetennelsen min ble faktisk bedre da jeg ga faen og dykket allikevel, trykkendringen på vei opp presset allt pusset ut gjennom det eustakiske rør, og endte opp i masken :p

Lenke til kommentar

 

 

Greit å sitte lenge på jobb når man uansett ikke kommer seg inn døra hjemme.

 

Hvorfor gjør det ikke det? Er døren gått i vranglås, eller er det noen der inne som hindrer deg i å komme inn?

 

Vi pusser opp hjemme. Mamma bestilte ny dør, den kom på mandag, snekkerne tok ut den gamle, og pakket ut den nye - kun for å oppdage at den er 10 cm for smal. Den gamle døren nytta det ikke å få inn igjen, fordi den var limt fast og tok med seg deler av karmen og ble lettere ødelagt da de tok den ut. Nå må vi vente 6 uker på en ny dør, og i mens har vi en dør fra noe anleggsgreier, med rustne stifter og spikre, og plakater med forskjellige firmanavn og advarsler. Mindre pent, i grunn. I tillegg har vi bare én nøkkel, og siden mamma var hjemme i dag, tenkte jeg ikke noe videre over det, men hun ringte litt over fire og sa hun var på møte og håpte at jeg ikke hadde dratt hjem enda. Det hadde jeg heldigvis ikke, så da ble det å sitte til i sted og vente på at hun skulle komme hjem.

 

Oi, er det så ille? Det var ikke småtteri, heller. Kjedelig å måtte vente så lenge på ny dør.

Lenke til kommentar

 

 

Vi pusser opp hjemme. Mamma bestilte ny dør, den kom på mandag, snekkerne tok ut den gamle, og pakket ut den nye - kun for å oppdage at den er 10 cm for smal. Den gamle døren nytta det ikke å få inn igjen, fordi den var limt fast og tok med seg deler av karmen og ble lettere ødelagt da de tok den ut. Nå må vi vente 6 uker på en ny dør, og i mens har vi en dør fra noe anleggsgreier, med rustne stifter og spikre, og plakater med forskjellige firmanavn og advarsler. Mindre pent, i grunn. I tillegg har vi bare én nøkkel, og siden mamma var hjemme i dag, tenkte jeg ikke noe videre over det, men hun ringte litt over fire og sa hun var på møte og håpte at jeg ikke hadde dratt hjem enda. Det hadde jeg heldigvis ikke, så da ble det å sitte til i sted og vente på at hun skulle komme hjem.

 

Oi, er det så ille? Det var ikke småtteri, heller. Kjedelig å måtte vente så lenge på ny dør.

 

Ja, det er litt kjedelig, men sånn er livet når man pusser opp tre etasjer. Jeg er bare glad vi fikk på plass det viktigste møblementet i stuen, slik at det er klart til bursdagsfeiring til helgen.

Lenke til kommentar

 

Jeg er bare glad vi fikk på plass det viktigste møblementet i stuen, slik at det er klart til bursdagsfeiring til helgen.

Det viktigste møbelet er vel doen, den håper jeg ikke du fikk på plass i stuen? :D

 

Det viktigste møblementet for stuen, da. :p

 

Så sofa, lenestoler, salongbord, spisebord, stoler og et skap fylt med servise.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...