Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du skal ikke søke på stillingen hos tek da Datasmurf?

Hadde kanskje vært noe, om jeg hadde vært journalist eller hatt journalistiske tendenser, men ikke har jeg "teft for nyheter" og ikke liker jeg "å jobbe tett på kilder og teknologibransjen".

 

Feiler vel i grunn på disse to punktene også:

 

  • Brenner for ny teknologi og IT, er samfunnsengasjert og har bred allmennkunnskap
  • Har god oversikt over utviklingen innen IT

 

Har falt litt av lasset ila. de siste årene, blitt mer interessert i gaming enn IT. Dessuten er jeg fortsatt en intens fanboy på visse ting innen teknologi og IT, så jeg hadde ikke klart å holde meg objektiv hvis jeg ble satt til å skrive om det og det eller konkurrentene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

FIKK 6Er PÅ FRAMFØRINGEN

KALL MEG TØS DA KALL LE AV MEG NÅR JEG SIER JEG SKAL BLI NOE BRA LE AV MEG NÅR KEG SIER JEG KAN BLI HVA JEG VIL DA HÆ HÆ NEI TTØR IKKE SI NOE TROR IKKE DET DU

Lenke til kommentar

Det tok sin tid, men endelig kom elektrikeren. Nå er det lys overalt. I skapene, i taket, på veggen osv. Eneste som mangler nå, er lys under trappa, men det er ikke så viktig. Og kontakter overalt også. Forstår ikke helt greia med kontakter i taket, men om ikke annet, vil det bli enklere når / om vi skaffer oss prosjektor.

Lenke til kommentar

Det tok sin tid, men endelig kom elektrikeren. Nå er det lys overalt. I skapene, i taket, på veggen osv. Eneste som mangler nå, er lys under trappa, men det er ikke så viktig. Og kontakter overalt også. Forstår ikke helt greia med kontakter i taket, men om ikke annet, vil det bli enklere når / om vi skaffer oss prosjektor.

Hva med lys under senga ?

Lenke til kommentar

 

Har falt litt av lasset ila. de siste årene, blitt mer interessert i gaming enn IT. Dessuten er jeg fortsatt en intens fanboy på visse ting innen teknologi og IT, så jeg hadde ikke klart å holde meg objektiv hvis jeg ble satt til å skrive om det og det eller konkurrentene.

 

Du kan jo begynne å streame 8-12 timer om dagen på twitch samtidig som du snakker piss og spiller hearthstone, dota 2 eller LoL.

Er jo folk som lever på det.

Lenke til kommentar

Ja, men 99% av alle på twitch tjener ikke ei krone. Du må ha i snitt 400 viewers over tid for å få muligheten til å tjene penger på subscribers og ads. Det er noe du må søke om, og twitch vurderer etter hvor mange views du har i snitt først

Du får ikkeno cash av at 5-6 i DNFK sitter og chatter og ser på. Akkurat som at alle som er på YouTube ikke tjener like mye som pewdiepie

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...