Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som en bonus kunne visse artister fått lov til å leve videre i stedet for å dø av sykdommer / blitt skutt ned. Som Björn Afzelius, Freddie Mercury og George Harrison. Alternativt vil jeg være fornøyd med at Yoko Ono og John Lennon aldri møtes og at hun holder seg langt unna noe som helst som har med The Beatles og Apple Records å gjøre.

Lellert. John Lennon/Plastic Ono Band > Queen og mesteparten av Beatles-katalogen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hell no.

Last ned musikken og legg den inn i spotify. Du kan laste ned lydfila på YT-filmer gjennom en plugin i firefox. (regner med at alle bruker firefox, fordi det er beast)

 

15,6" er en grei størrelse. Mindre enn det er helt forferdelig å jobbe på. Jeg blir i hvert fall veldig frustrert av det. Det er derfor jeg har to 24" hjemme og skal kjøpe en til.

Lenke til kommentar

Bruker FF ja. Hva heter den pluginen til å laste ned lydfilene fra Youtube?

Det er bra. Klart den beste nettleseren. Pluginen jeg bruker, er easy youtube video downloader. Du kan velge hva slags video du skal laste ned (720, 1080p osv), i tillegg til lydfila. Du kan også endre kvalitet på den og. Det er bare å installere, og du vil legge merke til den nye funksjonen under YT-videoene :)

 

Etterpå er det bare å dra musikken inn i spillelista på spotfiy.

 

Æsj, lydfiler fra youtube

Du må ikke laste ned det om du ikke vil. Det er bare at man kan.

 

Det er som om du bevisst prøver å gi så dårlige råd som mulig.

Gir jeg dårlige råd? 15,6" er en grei størrelse til skole-pc. Mindre enn det blir bare trangt og plagsomt. Med større, vil det ta for mye plass :)
Lenke til kommentar

Sant, alt blir jo komprimert til tusen når det blir lasta opp der.

 

Jeg lasta opp èn eneste film en gang for nå 6 år sida da jeg var russ, filmet med en den gangen bra Sony Ericsson mobil.

Kvaliteten har virkelig tapt seg over åra, nå er det ikke mange frames igjen på det snuttet så du ser knapt hva som skjer.

Lenke til kommentar

Blir jo tungt å bære på... men speccsa er så utrolig mye bedre på de større pcene :(

Hva skal du bruke PC-en din? Skolearbeid? Da holder det med en liten PC med 12" skjerm. Så plopper du i en PC-skjerm hjemme om du skal jobbe videre på den. Da slipper du problemet med for tung sekk hver dag, og du får en fiffig dobbelskjermsløsning.

Hadde du tenkt å game på den? Sorry bro, gamer-laptopper er langt dyrere, tyngre, varmere og bråkete enn en flott skole-PC. Skal du sitte på en skole med en PC som hele tiden går "WOOOOOOOOSSHHHHH" pga varmen? Nei takk.

Lenke til kommentar

Hva skal du bruke PC-en din? Skolearbeid? Da holder det med en liten PC med 12" skjerm. Så plopper du i en PC-skjerm hjemme om du skal jobbe videre på den. Da slipper du problemet med for tung sekk hver dag, og du får en fiffig dobbelskjermsløsning.

Hadde du tenkt å game på den? Sorry bro, gamer-laptopper er langt dyrere, tyngre, varmere og bråkete enn en flott skole-PC. Skal du sitte på en skole med en PC som hele tiden går "WOOOOOOOOSSHHHHH" pga varmen? Nei takk.

Skal game enkle spill og litt tyngre men med dårlig grafikk,

 

Står mellom disse tror jeg: http://www.dustinhome.no/product/5010666593/asus-k56cm-ci7-1-9-8gb-500-gt635m-15-6-w8/#intcmp=productbox_startpage_datorer http://www.dustinhome.no/product/5010666601/asus-zenbook-ux32a-ci5-1-7-6gb-500-24-ssd-13-3-w8/

Lenke til kommentar

Lellert. John Lennon/Plastic Ono Band > Queen og mesteparten av Beatles-katalogen.

Deg om det. Solokarrieren til John og hele Plastic Ono Band kunne jeg gått vært foruten.

 

Blir jo tungt å bære på... men speccsa er så utrolig mye bedre på de større pcene :(

Tungt og tungt, fru Blom.

 

Og ang. nedlasting av lydfiler fra YT, er ikke lydkvaliteten på de fleste YT-filmer crap uansett?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...