Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh, mobilregninga kom i dag. Telenor skylder meg 138,48 kr. Gudene vet hvordan de klarte det. :p

 

Skifta fra et dyrere til et billigere abonnement i det siste ? Fjerna en tjeneste ?

Du betaler det på forskudd. Så hvis du har skifta fra et dyrere til et billigere abb før perioden er utgått så får du igjen mellomlegget.

Lenke til kommentar

Skifta fra et dyrere til et billigere abonnement i det siste ? Fjerna en tjeneste ?

Du betaler det på forskudd. Så hvis du har skifta fra et dyrere til et billigere abb før perioden er utgått så får du igjen mellomlegget.

Jepp, var i grunn ikke noe grunn i å betale for ting jeg ikke bruker, jeg ringer kun til de jeg er i Fri Familie med, jeg sender tydeligvis ikke mer enn 60 meldinger i snitt hver måned, og datatrafikken min overstiger aldri 250 MB. :p

Lenke til kommentar

Jeg begynner ikke før halv 9. Går i dag, siden sykkelen må pumpes luft i, så forlater huset 08:10-ish.

 

Nå er det 5 minutter igjen av nedlastingen, men nå holder jeg på med noe som krever at jeg lukker nettleseren, noe jeg ikke kan fordi jeg må vente på at den j***len skal gjøre seg ferdig. Gah!

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Skumle? Hva er skummelt med en fredelig, liten fjording som beiter og ikke gjør en flue fortred?

Et dyr på hundretalls kilo, og så sterk at biler måles i dens styrke, og vi har ikke 100% kontroll over det. En bevegelse fra hesten, er nok til å ta livet av deg, gjøre deg invalid for resten av livet, eller rett og slett sende deg til et smertehelvete.

 

Neida, de er ikke skumle. Men man skal respektere hester. Ellers går det...

https://www.youtube.com/watch?v=NpLM393Uj0o

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...