Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fuck, har hatt last.fm-konto siden 28. februar 2006. Dæven som tiden flyr.

Andre august 2004, her. Den gang het det AudioScrobbler. :p

 

Wimp for streaming og Winamp for lokale filer. Når jeg skal kose meg går det i vinyl. Hill harald!

Du som meg! :D

Har vært WinAmp-slave siden 0.9-versjonen. :p Det sparker virkelig lamarompe!

Lenke til kommentar

Jeg regner alt etter 16 som kveld ja. Men det er nå bare merkelige meg. :)

Galne pike.

04:00 til 09:30 = morgen

09:31 til 11:59 = formiddag

12:00 = middag

12:01 til 17:59 = ettermiddag

18:00 til 03:59 = kveld

24:00 / 00:00 er selvfølgelig fortsatt midnatt, men det ligger jo midt inne i kvelden.

Natten eksisterer ikke.

Skjønt, når jeg skriver Vær-Sjur, mener folk at jeg må ha med natt, så da er det natt mellom 00:01 og 03:59.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke problemet med at jeg hører på slik musikk. Det er greit å høre på når man bare skal slappe av. I tillegg til at det bringer fram minner fra da jeg var yngre.

 

Når det gjelder musikken jeg hører på, er det mye forskjellig det går i. Hører på mange sjangere og ganske variert.

Lenke til kommentar

Hva faen er dealen med tenåringer som hører på papparock. Hallo, det finnes ny musikk produsert i året 2013

Sannsynligvis fordi musikken var bedre før?

Akkurat som filmene, TV-seriene, musikkmediene, klesstilen og med hensyn til røykeloven.

 

Nå om vi kunne tatt alle gledene fra 50- til 70-tallet og kombinert dem med dagens vitenskap og teknologi (samt "religionsfrihet" og at homofili verken er betegnet som en sykdom eller er straffbart), så hadde nok verden vært et bedre sted å leve.

Som en bonus kunne visse artister fått lov til å leve videre i stedet for å dø av sykdommer / blitt skutt ned. Som Björn Afzelius, Freddie Mercury og George Harrison. Alternativt vil jeg være fornøyd med at Yoko Ono og John Lennon aldri møtes og at hun holder seg langt unna noe som helst som har med The Beatles og Apple Records å gjøre.

 

Fett nok om Apple Macintosh kutter ut eple-greiene også, og heller finner seg en annen frukt, men de to sistnevnte er vel bare en utopi ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...