Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Your musical compatibility with Datasmurf is Very Low

 

Your musical compatibility with krsitoffer is Very Low

 

Your musical compatibility with anders_hau is Very Low

 

Your musical compatibility with KaelSkadi is Low

 

Your musical compatibility with Slimda is Super

 

Skulle berre ønske appen fungerte bedre enn den gjer... Har hatt veldig mykje problem med Spotify-appen, både på android og iOS. Ofte finner ikkje Spotify mobilen på nettet, så eg får ikkje synca lokale filer. Sjukelig irriterande til tider.

Bruker selv aldri appen. Det er så dårlig lyd fra telefonene at det ikke er verdt det. Jeg har dog ikke hatt et eneste problem med appen selv.
Lenke til kommentar

Jeg har aldri sett for meg at klokka 16 kan regnes som kveld. Det er bare merkelig tankegang. Sånn jeg ser det, er kveldan fra 18-24. Natt fra 24-06. Morgen fra 06-10. Dag er fra 10-18.

 

Men du får ha dine merkelige meninger for deg selv ;)

Jeg regner alt etter 16 som kveld ja. Men det er nå bare merkelige meg. :)

Lenke til kommentar

Det visste jeg ikke! Så da går faktisk tiden fortere i enkelte perioder enn andre. Bummer. Burde vært omvendt.

Jeg håper du skjønte at jeg kødda. Jorda varierer i snurretiden sin, men det er så mikroskopisk lite at du ikke vil merke det. :p

Slimda hører på mye dritt da. Er jo noe ålreit og, som Infected Mushroom og Ayreon, men dæven.

Jeg hører på mye forskjellige. Er det en låt som gir meg "vibber", så hører jeg selvfølgelig på den. Har ikke peiling på hva sjangeren er på halvparten av det jeg hører på heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...