Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Kinky!

 

Jeg for min del vasker. Har brukt den siste timen på forferdelige oppgaver som å rense sluket i dusjen og rense kjøkkenvifta. :|

På den positive siden gjenstår det kun å rengjøre koketoppen, flisene bak og kjøkkenbenken, så skal huset være rent og pent. Hjelper enda mer at katten er ute og jakter på fugler, så jeg slipper å bekymre meg for den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kinky!

 

Jeg for min del vasker. Har brukt den siste timen på forferdelige oppgaver som å rense sluket i dusjen og rense kjøkkenvifta. :|

På den positive siden gjenstår det kun å rengjøre koketoppen, flisene bak og kjøkkenbenken, så skal huset være rent og pent. Hjelper enda mer at katten er ute og jakter på fugler, så jeg slipper å bekymre meg for den.

Wtf, ble akkurat ferdig med å vaske på badet og nå skal jeg ta kjøkkenet(!)

 

Edit:

Vi har vært ute og drukket oss fulle.

Og nå skal vi i seng og gjøre usømmelige og unevnelige ting. Ting som ville fått "ordentelige" jenter som deg til å rødme og se i bakken. Ting som de færreste her ville innrømmet å gjøre.

Håpet er ikke vekke, dere kan fortsatt snu og komme i himmelen likevel.

Som disse to

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Damebesøket mitt hadde satt seg ned på badet for å skrubbe. Nå er alt skinnende reint der inne :D

Det der høres helt merkelig ut.

 

Noen andre som synes at tiden mellom 2300-0300 går jævlig fort?

Grunnet at jorden har entret solens skyggeside, opplever vi en rotasjonshastighet. Dette blir senket igjen når vi kommer tilbake til dagtid, rundt 08:00 til 16:00. Det er derfor skoledagene tar så lang tid, mens kosetiden (kvelden) forsvinner så fort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Våknet nå. Ville ikke hatt noe imot å stå opp tidligere.

 

Må virkelig være noe på gang der, siden denne damen tok seg bryet med å vaske der :wee:

Kan ikke ha vært spesielt rent der heller, siden jeg tolker det som at hu på eget initiativ tok fram skrubben.

Det må virkelig være drømmedama det der. Ikke gi slipp på'a :green:
Lenke til kommentar

Våknet nå. Ville ikke hatt noe imot å stå opp tidligere.

 

Det må virkelig være drømmedama det der. Ikke gi slipp på'a :green:

 

Skjønte ikke hva som foregikk.. Våkna opp av at jeg hørte skrubbelyder inne på badet. Ble helt satt ut.

 

Må virkelig være noe på gang der, siden denne damen tok seg bryet med å vaske der

Kan ikke ha vært spesielt rent der heller, siden jeg tolker det som at hu på eget initiativ tok fram skrubben.

Haha, Ja. Hu mente det var møkkete der og at hu skjønte at jeg ikke gadd å vaske sjøl siden jeg er mann, Haha, sånn det skal være !

 

Samme dama som fiksa kjøkkenet?

Joggu, du har helt rett. Jeg lagde pannekaker i går da. Så det er ikke helt ensides :)

 

Har denne damen ei søster?

 

Jepp ! ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det der høres helt merkelig ut.

 

 

Grunnet at jorden har entret solens skyggeside, opplever vi en rotasjonshastighet. Dette blir senket igjen når vi kommer tilbake til dagtid, rundt 08:00 til 16:00. Det er derfor skoledagene tar så lang tid, mens kosetiden (kvelden) forsvinner så fort.

Det visste jeg ikke! Så da går faktisk tiden fortere i enkelte perioder enn andre. Bummer. Burde vært omvendt.

Lenke til kommentar

Med "kveldstid" mener jeg tiden mellom 16 til 24. Nøyaktig 8 timer, ergo like mange som dagen. Nå har vel folk forskjellige definisjoner på hva som kan betegnes som "kveld" da. Men det var nå det jeg mente, så ingen grunn til å bli pirkete.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...