Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Note to self: Aldri si på internett hvilket politisk parti du er medlem i.

Det gjelder forøvrig også hvilke parti du stemmer på. :p

 

Jeg har lyst å gå på kino, men jeg har ingen venner.

Null stress å gå på kino alene. Jeg får sjelden med meg folk på de filmene jeg vil se, så jeg har sett flere filmer på kino alene enn med venner. Et par ganger har jeg vært alene i salen også.

 

Jeg har sokker i sandalene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har skrevet ukesmeny for neste uke. Okei, jeg har begynt på ukemeny for neste uke.

Ukemeny uke 16:

Mandag: Hjemmelagde fishdicks med pommes frites (ovnsbakt og perfect). Sukkererter og kinakål.

Tirsdag: Kyllingnuggets, U&E-style, med stekt aubergine og squash på siden, pluss en rømmebasert dip i stedet for ketchup.

Onsdag: Mango chutney-laks med resten av aubergine og squash-en. Rå rødløk og sukkererter.

Torsdag: Veggis-kjøttboller av portobello og svarte bønner, ris og en halv avocado til hver.

 

Edit: Føler meg jævlig flink, ass.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Jeg har skrevet ukesmeny for neste uke. Okei, jeg har begynt på ukemeny for neste uke.

Ukemeny uke 16:

Mandag: Hjemmelagde fishdicks med pommes frites (ovnsbakt og perfect). Sukkererter og kinakål.

Tirsdag: Kyllingnuggets, U&E-style, med stekt aubergine og squash på siden, pluss en rømmebasert dip i stedet for ketchup.

Onsdag: Mango chutney-laks med resten av aubergine og squash-en. Rå rødløk og sukkererter.

Torsdag: Veggis-kjøttboller av portobello og svarte bønner, ris og en halv avocado til hver.

 

Edit: Føler meg jævlig flink, ass.

 

Det der kommer du til å gidde nøyaktig 1 uke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...