Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Helt enig der, såpass gamle filmer er det svært lite av her.

Har nok blitt litt bortskjemt med den nye kvaliteten på filmer kan du si.

Hvilken kvalitet? Etter hvert som filmer blir digitalisert på nytt for blu-ray er det fint liten kvalitetsforskjell på ny og gammel film.

 

1968:

*bilde*

 

Wow! Var ikke klar over at kvaliteten kunne endres såpass mye, skal sjekkes ut :)

Lydsporet kan ofte være noe jeg irriterer meg over i tillegg, mye merkelig musikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle gjerne vært i deres posisjon hvor det var mulig å nyte gamle filmer, jeg er rett og slett for sær, greier ikke legge det av meg :/

Jeg tror nok du skal klare det, om du bare blir vant til det.

Tenkte det samme selv, men 10 minutter inn i filmen så tenker du ikke lenger over det.

 

Aight! Har sikkert litt med holdningen min å gjøre og, prøve å ta litt tak.

Skal jeg få sett litt vett :)

Lenke til kommentar

Wow! Var ikke klar over at kvaliteten kunne endres såpass mye, skal sjekkes ut :)

Lydsporet kan ofte være noe jeg irriterer meg over i tillegg, mye merkelig musikk.

"HD" er ikke en ny oppfinnelse - det har eksistert HD-film i hundre år, det som er nytt er hjemmemedia som er i stand til å vise det. Videofilm, som det har blitt skutt med i all tid, er akkurat som filmen du finner i litt eldre fotografiapparater, i at oppløsningen bestemmer du selv når du fremkaller. En seksti år gammel film skutt med 35 mm har faktisk mye høyere oppløsning enn hva du kan få til med et moderne (forbruker)videokamera nå.

Lenke til kommentar

Kunne vært masse rart, kjenner deg ikke så godt. :p

Joda. Jeg vet det er du som har installert overvåkningskameraet jeg fant på rommet mitt.

 

Jeg er blakk, så i år blir det tegninger med makaroni til hele familien. Har ikke lagd det siden barnehagen, men regner med at jeg fortsatt har det i meg.

 

For en idé!! Hmm.. lurer på hva familien hadde sagt hvis de fikk det :hmm: Dette må prøves ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...