Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Ser den, ser den. Nå er jo jeg dessverre så godt som gift, men jeg har søte venninner her!

Var selvsagt det jeg tenkte på. Det er mange søte jenter på bildene du dukker opp i.

Jeg vet om en som har bursdag :ohmy:

Jeg óg! Hun heter Ida! :whistle:

Det er visst en språkbarriere her. Men om det omhandler noe som oppsto før tidlig 90-tall er det bare å glemme det.

Bugg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle ikke du til Melhus? :p

 

Nei, hvor er det? :p Har bodd her i over et år nå, og kommer nok til å bli her en stund fremover :)

Kommune utenfor Trondhjem. Trodde du skulle til Støren eller Gauldal eller noe sånt med en kompis som sku gå skole der, og du skulle gå i Trondhjem.

Mulig det var broren din i stedet, eller noen helt andre. :p

 

Jeg vet om en som har bursdag :ohmy:

Jeg vet om seks. :p

 

Minst to av dem er på forumet også.

Lenke til kommentar

Ser den, ser den. Nå er jo jeg dessverre så godt som gift, men jeg har søte venninner her!

Var selvsagt det jeg tenkte på. Det er mange søte jenter på bildene du dukker opp i.

Lol, seff. ...og grattis med dagen, forresten!

 

Jeg spiste Bugg i går!

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Hallo, du må ta på deg bursdagsanvar. Da kan du jo gjøre hva du vil i hele dag :D

Jammen... Jeg har jo gjort alt jeg vil gjøre i hele ååår! Hva er så en dag ekstra? :p

 

Lol, seff. ...og grattis med dagen, forresten!

Takk!

Jeg visste faktisk ikke at du hadde fått deg en koselig partner. Gratulerer i retur :)

Lenke til kommentar

Det er helt umulig å respektere folk som ikke elsker Ghost in the Shell. Undermennesker, hele gjengen.

Hver sin smak sier nå jeg. Filmen er sikkert kjempegod, men det er ikke på langt nær min smak når det kommer til film. Har prøvd begge filmene og begge seriene jeg har fått tak i, og samme resultat der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...