Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Verden er urettferdig. Hvorfor dør unge, aktive og tilsynelatende friske ungdommer av hjernesvulst sånn helt uten videre?

I det ene øyeblikket springer man rundt og spiller fotball, basket og driver med orientering, i det neste blir man innlagt på sykehuset, hvor legene tilsier at de ikke finner noe galt og et par måneder etterpå er man død av en hjernesvulst som "bare dukka opp sånn helt uten videre". Jævla, inkompetente leger! ><

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, den er fantastisk ^^

Jeg ble rett og slett overrasket når jeg så videoen. Men kan jeg høyne det? Ja, det kan jeg:

 

 

Verden er urettferdig. Hvorfor dør unge, aktive og tilsynelatende friske ungdommer av hjernesvulst sånn helt uten videre?

 

Fordi rettferdighet er noe vi selv har skapt. Kroppene våre, naturen og livet bryr seg ikke om reglene vi setter på hverandre. Naturen bare er. Livet går videre, og kroppen hans går videre i livets syklus. Det er bare ikke i samme form som du kjenner til. Ikke føl et tap for personens dødsfall, men glede ved at livet går videre i ny form.

Lenke til kommentar

Fordi rettferdighet er noe vi selv har skapt. Kroppene våre, naturen og livet bryr seg ikke om reglene vi setter på hverandre. Naturen bare er. Livet går videre, og kroppen hans går videre i livets syklus. Det er bare ikke i samme form som du kjenner til. Ikke føl et tap for personens dødsfall, men glede ved at livet går videre i ny form.

Kroppen hans går vel egentlig redd ned i jorda og råtner...

Hva slags form går livet videre i sier du?

Lenke til kommentar

Storrydding på rommet klokka halv to på natta. o/

 

Hvorfor har jeg ikke mindre rom? Jeeesus. Har rydda siden midnatt.

Altfor følsom når det kommer til de greiene der - klarer ikke kaste noenting. Tar vare på gamle fotoalbum fra foreldre, gamle blader, bøker, CD-er, spill osv. Føler meg tom uten.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Fordi rettferdighet er noe vi selv har skapt. Kroppene våre, naturen og livet bryr seg ikke om reglene vi setter på hverandre. Naturen bare er. Livet går videre, og kroppen hans går videre i livets syklus. Det er bare ikke i samme form som du kjenner til. Ikke føl et tap for personens dødsfall, men glede ved at livet går videre i ny form.

Bah, jeg kan ikke spille i timesvis med meitemark, jord og gress. Ei heller bein. Og om det umulige skulle skje og han kommer tilbake som zombie eller spøkelse, kan jeg fortsatt ikke game med ham eller sitte oppe og preike om de særeste ting.

 

 

Forøvrig ryddet jeg sofaen min i dag, flytta korktavla som lå der opp på den ene bokhylla mi. Nå har jeg rydda til jul, liksom.

Sånn bortsett fra at jeg må få plass til nissehuset mitt i et av vinduene mine. Så jeg må med andre ord flytte på 12-15 kokebøker, en høyttaler, noen kosedyr etc. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...