Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir for gammal, jeg er ganske sær når det gjelder filmer som er lagd før 2000 :p

 

Da går du glipp av mye bra :dontgetit:

 

A History of Violence?

 

Joa! Men har selvfølgelig sett de mest kjente + en del andre, har rett og slett bare blitt en sær jævel gjennom åra merker jeg.

 

A History of violence er det lenge siden jeg har sett, så den skal jeg faktisk se!

 

Mange takk Hedvig :)

 

 

:dontgetit::rofl:

 

EDIT: Til dere andre så har jeg sett alle bortsett fra Black Swan, som jeg må få med meg, men tror ikke det blir i kveld.

 

Kan også nevne at jeg akkurat pløya meg igjennom extended version av Ringenes Herre, alltid like bra ;)

Endret av Muffinss
Lenke til kommentar

Ute etter noe Action/Thriller/Mystery, innenfor en av de kategoriene ihvertfall :)

Se The Machinist. Eller The Whistleblower.

 

The Machinist er sett, meget bra film.

Legger The Whistleblower i watchlista mi, mange takk for forslag :)

 

EDIT:

 

Blir for gammal, jeg er ganske sær når det gjelder filmer som er lagd før 2000 :p

Har det samme problemet selv. Skal jeg se film produsert før 2000 må den nesten ligge på IMDB 250 lista. Ser filmer produsert før 1970 sånn ca en gang i tiåret.

 

Helt enig der, såpass gamle filmer er det svært lite av her.

Har nok blitt litt bortskjemt med den nye kvaliteten på filmer kan du si.

Endret av Muffinss
Lenke til kommentar

Heh, her mekker jeg hjemmelaga pizza med masse snadder og greier, men orker jeg å spise mer enn ett stykke? Neida. Halve pizzaen står nå på et fat i kjøleskapet, innpakket i plastfolie. Ja ja, har nå kveldsmat og frokost om ikke annet, og kan nå kose meg med pils mens jeg gjør minstesøss noen småtjenester.

 

Du lager pizza hver fredag?

Du bor sammen med hele familien din, men det høres ut som du bor alene. Jeg lager pizza. Jeg kom meg ikke opp til kurset i dag. Jeg går og handler.

 

Finnes ikke de andre bortsett fra i hodet ditt, da?

Hjemmelaget pizza hver fredag. Slik har det vært veldig lenge nå. Noe enkelt og delvis sunt på mandager, suppe eller gryterett på tirsdager etc.

 

Jeg skriver da ofte om søss og minstesøss, jeg antar du ikke får med deg det.

Og det er bare én dag jeg ikke har vært på kurset, og det var fordi jeg var forkjøla. "Sjefen" sa det var like greit, hu ville ikke at jeg skulle smitte de andre.

 

Handle gjør jeg etter å ha vært på kurset, eller andre ærend jeg har ute.

 

Men nei, egentlig finnes ikke dere heller. Dere er alle inne i hodet mitt. Dette er alt noe jeg finner på, jeg sitter egentlig på isolat på Brøseth.

Lenke til kommentar

Jeg vil virkelig se Two Towers og nå :( Eller ekstramaterialet.

Men Graham Norton begynner heldigvis om ikke så altfor lenge :D :D

 

Imens underholder jeg meg selv med Ed Byrne. Igjen.

 

Det går ikke andre veien da, men du har kul avatar så jeg liker deg

 

Yeye, så lenge jeg kan leve i troen på at jeg er superpopulær :new_woot:

Lenke til kommentar

kom igjen nå. dra en sjur!

Har Sjur syngeklipp? Haha :p

Flerfoldige! :D

 

Ligger noen her:

 

Og en god del andre. Ligger bl.a. på Urørt, Myspace og Soundcloud. Har også en tråd her på forumet hvor jeg leser opp deler av Alice in Wonderland. Ble slakta så klart. :p

 

TV3 kunne nok vunnet VM i reklame pauser, satan.

TV4 er - om mulig - verre.

 

e: Og så ligger jo selvfølgelig alt på serveren min, om man bare finner det. ;)

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...