Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjemmelaget pizza er digg det, det eneste for min del er at når jeg lager pizza har jeg samme mat tre dager på rekke. Da er det greit med en taco/burger weekend av og til...

 

 

hjemmelaga pizza hver fredag er lov det. :wee: er alltid det i heimen te modern og fadern.

hva skjer her på en fredags kveld? jeg har ikke no sosialliv så jeg har tegna og tenkt på hva jeg skal bruke resten av helga på å animere :p

 

 

Noen tidligere prosjekter å dele med oss?

Lenke til kommentar

hjemmelaga pizza er best på søndager fordi da får man digg lunsj på mandan :thumbup:

holder på med en kortfilm på skola nå og skal jobbe på ein anna kortfilm i to måneder fra januar, men har en showreel med ting fra i fjor her:

 

 

pluss ein kort test her fra en karakter i kortfilmen vår.

 

 

(er detta skam for at jeg "promoterer" meg sjøl? :p )

Lenke til kommentar

hjemmelaga pizza er best på søndager fordi da får man digg lunsj på mandan :thumbup:

holder på med en kortfilm på skola nå og skal jobbe på ein anna kortfilm i to måneder fra januar, men har en showreel med ting fra i fjor her:

 

[VIDEO]

 

pluss ein kort test her fra en karakter i kortfilmen vår.

 

[VIDEO]

 

(er detta skam for at jeg "promoterer" meg sjøl? :p )

 

Dritkult! - dette må ha tatt mye tid!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Neppe. Drømte at du hadde sendt meg en gave - en iphone til 3500 kroner. Spurte deg hvordan du hadde fått tak i addressen min, og du hadde brukt noe superavansert datahackesystem. :love: hehe

Lenke til kommentar

Neppe. Drømte at du hadde sendt meg en gave - en iphone til 3500 kroner. Spurte deg hvordan du hadde fått tak i addressen min, og du hadde brukt noe superavansert datahackesystem. :love: hehe

Oh shit, she's on to me. :ph34r:

 

Men jau, det er nok en drøm. Jeg ville aldri funnet på å kjøpt deg en iphone. Kanskje en annen telefon. :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hva som er galt med iphone? dem virker så kjekke. Kan jo sitte og surfe på både diskusjon og fb med dem. Greit hvis man kjeder seg og er stuck på jobb eller noe. :p

 

husker du hvor mye den kosta? :ermm::hmm:

 

ja. :ermm:

Lenke til kommentar

Neppe. Drømte at du hadde sendt meg en gave - en iphone til 3500 kroner. Spurte deg hvordan du hadde fått tak i addressen min, og du hadde brukt noe superavansert datahackesystem. :love: hehe

 

Når du først har Slimda i drømmene dine må du finne på no litt mer spennende med ham da :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...