Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Og da var jeg hjemme fra skolen. Vi hadde norsk skrivedag i dag, og i kåseriet der jeg skulle beskrive databruken på skolen, snakket jeg litt om "den gærne bindersen" som pleide å poppe opp og plage deg med masse unyttig informasjon og forslag. Skulle angivelig være ganske morsomt for læreren om vedkommende brukte tidligere versjoner av word. :)

 

word%20paperclip.jpg

 

Ellers så kjøpte jeg meg ny datamus etter skolen. Logitech G500 som erstatter en Logitech MX518. :woot:

Endret av Crash
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herre jævla jesus hvor jeg hater naturfaglæreren min., Han irriterer meg iallefall grenseløst. Som jeg skrev i tråden med samme navn. : Naturfaglæreren min som alltid er forbanna på meg. Sånn som nå nettopp, jeg sa bare på tull at vi kanskje burde avskaffe ugleboksystemet vi har, siden han klagde litt på det. (Uglebok systemet er der vi skriver at vi er ferdig og hva vi synes om perioden, så må dem godkjenne) og han klikker helt, ber me holde kjeft. At jeg skal være helt stille. Sånn er det alltid med den læreren, hakker alltid ned på meg. Og er generelt en drittsekk mot meg.

 

Du vet at du kan åpne kjeften og spy litt dritt tilbake, rite? Si at du finner deg ikke i det og at du er lei av kjeftinga hans. Får du problemer av han, går du til rektoren og sier at du blir trakassert av læreren din. Punktum.

 

Lærere som åpner kjeften burde bare bli hengt. Du skal lære og ikke smelle med kjeften og "get personal". Det GÅR ann å ta en prat vøtt, typ "Quakecry, jeg syns du burde roe litt ned, det er litt forstyrrende, vi kan prate om det senere?" Krever jo INGENTING å si det liksom. Blir så provosert nå kjenner jeg :p

 

Please si at du er i Ski elns a?

Lenke til kommentar
Skjønner tankegangen, men nei. Det er ypperlig for meg å få starta et lite "startkapital" til senere i livet. Til tross for baksidene. :p

Jeg skjønner selvfølgelig tankegangen din, men jeg hadde ikke klart å bo hjemme særlig lenger da jeg flytta ut.

 

Ellers så kjøpte jeg meg ny datamus etter skolen. Logitech G500 som erstatter en Logitech MX518. :woot:

Kan ikke erstatte MX518, vettu. Går ikke, det. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...