Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Det irriterer meg at kragen på genseren min aldri tørker, skulle vært en hårføner i nærheten, da kunne jeg fått tørket den kjapt.

 

Det var selvfølgelig eneste rene genseren jeg fant i morres, jævla drit.

Lenke til kommentar

Det beste av alt, er kor lett det er å spora kvar tendensane kjem frå. Måtte blokke far hennar som venn i går, etter at han, 47-år gamle mannen, byrja å krangle i same banar som dottera. På facebook that is. Ingen problem å takla han ansikt til ansikt.

 

Heldigvis er det bileteutstilling i kveld, grand opening av utstillinga til ein kompis av meg. Sjampis å kanapèar, hurra!

Endret av Mephistopheles
Lenke til kommentar

Herre jævla jesus hvor jeg hater naturfaglæreren min., Han irriterer meg iallefall grenseløst. Som jeg skrev i tråden med samme navn. : Naturfaglæreren min som alltid er forbanna på meg. Sånn som nå nettopp, jeg sa bare på tull at vi kanskje burde avskaffe ugleboksystemet vi har, siden han klagde litt på det. (Uglebok systemet er der vi skriver at vi er ferdig og hva vi synes om perioden, så må dem godkjenne) og han klikker helt, ber me holde kjeft. At jeg skal være helt stille. Sånn er det alltid med den læreren, hakker alltid ned på meg. Og er generelt en drittsekk mot meg.

Lenke til kommentar
Åja da så. Hos oss får vi feriepenger + lønn i juni, også ingen lønn før slutten av august igjen. Så da er det lurt å ha feriepengene for å si det sånn. Får fast lønn 28. hver måned, da.

Ja, det blir det. For meg blir ikke feriepenger mer enn en ekstra stor lønning.

 

Blir heldigvis et par hundre tusner når man bor hjemme. :p

 

Ser veldig fram til å få flytta ut, dog.

Ugh. Heller null på sparekonto enn å bo hjemme. For min del, i hvert fall. Å flytte hjemmefra er nok noe av det smarteste jeg har gjort noengang.

Lenke til kommentar
Blir heldigvis et par hundre tusner når man bor hjemme. :p

 

Ser veldig fram til å få flytta ut, dog.

Ugh. Heller null på sparekonto enn å bo hjemme. For min del, i hvert fall. Å flytte hjemmefra er nok noe av det smarteste jeg har gjort noengang.
Skjønner tankegangen, men nei. Det er ypperlig for meg å få starta et lite "startkapital" til senere i livet. Til tross for baksidene. :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...