Gå til innhold

Hvilket spill skal du kose deg med i julen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har amisjoner om å fullføre Neverwinter nights2. pluss å runde expantion, gidda aldri å gå gjennom første delen da den var fæl å krasje når den kom ut, nå som det er fiksa viser det seg at laptoppen min kneler når jeg prøver å fyre det opp, så jeg må vente til jeg er hjemme med min gode gamle stasjonere før jeg får fullført det:) Neverwinter Nights har rykte på seg for å være noe av det bedre av rollespill som har kommet ut i det siste, så det kunne kanskje vært noe for deg?

 

Ellers blir det vel litt WC3 sammen med kompiser, å så må jeg vel sette av litt tid til Age of Conan Betaen:P

Lenke til kommentar
Kan noen anbefale meg et spill? Jeg synes f. eks Mafia, Hitman, Warcraft og Diablo er gode varianter. Det er så mange flere, men dette er de jeg kom på nå.

 

Dersom det er til PC, og du ikke har spilt på en stund, så anbefaler jeg følgende:

-STALKER - Shadow of Chernobyl. Utrolig stemningsfullt, selv om grafikken ikke var helt opp til forventningene

-Portal - Artig artig artig!

-Team Fortress 2 for lagbasert onlinespilling. Mye artig her og.

 

STALKER frister ja, skal nok se om jeg ikke prøver dette.

Lenke til kommentar

World Of Warcraft - Skal kosespille og levle opp en ny tass en eller annen pass, mens jeg drikker juleøl og spiser god mat =)

 

Guitar Hero - Når juleøllen går over i konjakk og julesnacks som fenalår og annet finger-snacks, så skal jeg eie i Guitarhero :=) Selv om jeg enda er på medium haha!

Lenke til kommentar

Eg satser på å kjøre ein nostalgisk linje i år. Leiter etter ein vettug Dreamcast deal på ebay om dagen, samt spill og nødvendig tilbehør :)

 

Håper å få følgende spill til DC i hus før jul;

 

Shenmue 1 ( om dette faller i smak skal 2`ern i hus fort som fy)

Soul Calibur

Dead or Alive 2

Metropolis Street Racer

 

Muligens noen flere også.

 

Har også bestilte med Destruction Derby 2, eit spill eg kun fikk gleden av å låne tilbake den gang :wub: Muligens eg får fatt på Wipeout 2097 og/eller Wipeout 3 til PS1 også.

 

Ellers blir det vel litt COD4 online kos tenker eg, satser på å få nett på kåken innen jul.

Lenke til kommentar

Øy, den tittelen din funker ikke helt med teksten din. Det høres ut som du mener at man skal nevne hvem spill man

skal spille i jula, men i teksten så spørr du etter et spesiellt spill.

 

Men, i jula skal jeg kose meg med: Uncharted, Assassins Creed, Warhawk, Crysis, Dark Messiah, Call Of Duty 4, Team Fortress 2, Garrys Mod, Half Life 2, Episode One og Episode Two og The Elder Scrolls: Oblivion + The Shivering Isles. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...