Gå til innhold

Hvilket spill skal du kose deg med i julen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen anbefale meg et spill? Jeg synes f. eks Mafia, Hitman, Warcraft og Diablo er gode varianter. Det er så mange flere, men dette er de jeg kom på nå.

 

Dersom det er til PC, og du ikke har spilt på en stund, så anbefaler jeg følgende:

-STALKER - Shadow of Chernobyl. Utrolig stemningsfullt, selv om grafikken ikke var helt opp til forventningene

-Portal - Artig artig artig!

-Team Fortress 2 for lagbasert onlinespilling. Mye artig her og.

Lenke til kommentar
Nei i julen blir det nok: Call of Duty 4, Gears Of War(PC), Hellgate London og så kommer jeg nok til og ta og runde Hitman Blood Money igjen;)

 

Sto så sinnsykt fast i det spillet (Hitman) at jeg slettet det :p Vet ikke hvor mange timer, og hvor mange ting jeg prøvde.

Hmm, hadde ikke noe problem med det jeg:S Du burde gi det en sjanse til:P

Lenke til kommentar
Ellers så hadde det vært digg å funnet fram noen gamle monkey island spill, de bringer virkelig fram julestemmningen;)

 

Fant de frem på ScummVM på iPod Touch'en ;) Så blir nok å kose meg med de når jeg ikke har PC/Konsoller tilgjengelig ;)

 

Kan man spille ScummVm på Ipod?

 

På en hacket iPod Touch, ja. Samtlige spill med Scumm virker nå, men noen som sliter litt med videoavspilling. Har testa det en del nå og jeg elsker det ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...