Gå til innhold

Hvilket spill skal du kose deg med i julen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I jula skal jeg spille The Witcher, Neverwinter Nights 2: Mysteries of Westgate og CoH: Opposing Fronts. I tillegg skal jeg dra fram en rekke N64-spill som jeg ikke har spilt på lenge, bl.a. Banjo-Kazooie, Zelda: Majora's Mask, Conker's Bad Fur Day, Perfect Dark osv. Dette blir digg, men det verste er å få tid til alt. Får kutte ned på soving og spising, tenker jeg. Eller prøve å finne en finurlig måte å spille alt samtidig på.

Endret av andir
Lenke til kommentar
Fatter ikke at folk har tid til å spille spill flere ganger. Har alltid noe nytt jeg må spille jeg :)...

Kan kanskje være pga visst folk faktisk betale 500 kr pr spill, og dermed er litt mer selektive med hva dem kjøper.

Mens du laster ned for å spille mest mulig av alt.

 

Jeg laster ned? Hah! Har lasta ned 1-2 spill i mitt liv, og det var flere år siden. Nå har jeg alle next-gen konsollene, hvorav ingen av de er chippet. PC-en kjøper jeg også alle spill til.

 

Nei du, jeg liker å kjøpe spill - for å støtte folka bak spilla i tillegg til at jeg liker å ha en spillsamling.

 

Liker ikke at du automatisk regner med jeg laster ned, du putter liksom ord i munnen min, noe jeg hater.

Sjekk litt rundt deg før du kaller folk pirater.

Lenke til kommentar

Skal dra fram noen gamle spill tenker jeg. På pc tenkte jeg å spille Max Payne 1 og 2, som er litt julespill med snø osv:D Så blir det gjennom The Longest Journey og definitivt mye Football Manager 2008:D

 

På 360 så blir det nok å kose meg med GH3 som brodern sikkert får i julegave fra meg:P

 

Ellers så blir det vel jobbing og kose meg med julefilmer:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...