Gå til innhold

Hvilket spill skal du kose deg med i julen?


Anbefalte innlegg

Gjest member-97590

Skal se til å få spillt igjennom HL1, så skal eg i alle fall begynne på HL2 og se kor langt eg kommer, og evt begynne på EP1.

Mulig eg skal ønske meg Assasins Creed til Xbox 360, men får se, tror faktisk det er et spill eg kan bli fort lei av.

 

Ellers blir det vel en masse julegreier til GMOD10, så blir vel litt spilling på det også, og Team Fortress 2 kan jo det også bli litt tid til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har lyst på et sjarmerende rollespill sier jeg bare en ting: MASS EFFECT!

Kjøpte dette spillet på fredag og det er det BESTE spillet jeg noen gang har spilt :D

Har sittet hele helgen å spilt, altså nesten 30 timer xD

Vel vel... Ellers har du jo Orange Box da :p Jeg vil forresten også anbefale Star Wars: Knights Of The Old Republic spillene.. utrolig bra og langvarige spill.

Lenke til kommentar

Skal kose meg med Super Mario Galaxy til Wii hvertfall, også må jeg spille en del Metroid Prime 3 Corruption. Håper å få skapt noen juleminner med Galaxy, sånn at jeg kan tenke på julen 2007 når jeg spiller det senere. :D

 

Til PC blir det sikkert litt Day of Defeat: Source for å få opp julestemningen, samt Call of Duty 4 og litt Hellgate.

Lenke til kommentar

Har ambisjoner om å endelig runde Zelda TP. Er ikke så stor fan av serien, men må prøve å spille helt igjennom. Ellers vil det nok gå i Metroid Prime Corruption, SKATE, Civ IV. Jeg pleier også å starte en ny runde med et Final Fantasy-spill og i år blir det nok XII. Men siden jeg skal spille Zelda, så blir det nok ikke tid til begge. Det vil nok også gå litt i Super Mario Galaxy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...