Gå til innhold

Hvilket spill skal du kose deg med i julen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Øy, den tittelen din funker ikke helt med teksten din. Det høres ut som du mener at man skal nevne hvem spill man

skal spille i jula, men i teksten så spørr du etter et spesiellt spill.

 

Jeg lurer på hva dere skal spille, og håpet å få noen gode anbefalinger derfra. Jeg er nemlig helt ute av spillmarkedet for tiden. Vet ikke noe særlig om hva slags nye spill som kommer og hvilke det er skikkelige forventninger til.

 

Med andre ord: undersøke hva folk skal spille og samtidig få noen anbefalinger.

Lenke til kommentar
Øy, den tittelen din funker ikke helt med teksten din. Det høres ut som du mener at man skal nevne hvem spill man

skal spille i jula, men i teksten så spørr du etter et spesiellt spill.

 

Jeg lurer på hva dere skal spille, og håpet å få noen gode anbefalinger derfra. Jeg er nemlig helt ute av spillmarkedet for tiden. Vet ikke noe særlig om hva slags nye spill som kommer og hvilke det er skikkelige forventninger til.

 

Med andre ord: undersøke hva folk skal spille og samtidig få noen anbefalinger.

Da så :)

Lenke til kommentar

Jeg har til dags dato aldri spilt gjennom et spill to ganger. (Og jeg har spilt mange spill) Fatter ikke at folk har tid til å spille spill flere ganger. Har alltid noe nytt jeg må spille jeg :)... :ph34r::cry:

Så blir ingen nostalgisk "mimrejul" for min del. Jeg kommer nok til å være opptatt med GH3, som jeg faktisk har klart å vente med å kjøpe. Dette er høyst uvanlig for meg når det gjelder spill jeg gleder meg til, de skal vanligvis skaffes på lanseringsdato, gjerne før.

 

Det har krevd all selvkontroll jeg har, men det skal bli gøy å finne en ordentlig rocka presang under treet :)

 

Skal også prøve å gjøre meg ferdig med The Witcher og Uncharted, og så kanskje få starta på the orange box (har ikke spilt noen av spilla før :O ), mass effect og kanskje Rayman Raving Rabbids 2. Blir en travel jul.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...