Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann! Vil bare si at jeg synes denne tråden er kjempebra og en fin måte og komme i kontakt me andre mennesker på. Det hadde vært fint å utvidet horrisonten litt og kommet i kontakt med nye mennesker. Jeg føler jeg har mye bra å tilby folk som har en tung periode da jeg har vært igjennom et 4 års helvete selv.

 

Jeg ser at folk generelt er veldig reserverte når det kommer til å fortelle om seg selv. Så da får jeg fortelle litt om meg selv først, mann i slutten av 20åra som bor på vestkanten i Oslo men er opprinnelig fra vestlandet.

Hobbyer: Golf, fotball (tilskuer) og gaming (LoL og SC2) Har studert sosial dynamikk og psykologi på fritiden i mange år og finner dette veldig fascinerende. Så om folk er interessert i å snakke om slikt er jeg 100% klar for det! Jobber veldig mye men er tilgjengelig her og på skype bortimot 24/7 om det skulle være noe som haster for jeg jobber hjemmenifra.

 

Eneste kriteriet jeg stiller er at du må kunne åpne deg og være ærlig selv om det kan være pinlig til tider for ellers kommer vi aldri til å få et kvalitetsforhold som er givende for begge. Dette er noe som forhåpentligvis kommer etterhvert, forventer selvfølgelig ikke 100% åpenhet fra start av da tillitt må bygges opp.

 

Ansvarsfraskrivelse: Jeg kan være veldig direkte og konfronterende når jeg føler folk snakker vås eller rundt grøten. Jeg har også meget mørk og sarkastisk humor så er du en sart sjel som er veldig politisk korrekt og blir lett fornærmet kan du bare spare deg å ta kontakt for da kommer vi ikke til å finne tonen uansett!

 

Ser helst at du har passert 20 år da du skal ha opparbeidet deg litt livserfaring så vi har noe å snakke om. Kjønn har ingen betydning. Er veldig trygg på hvem jeg er, liker mennesker som sier hva de mener og kan sette meg på plass om jeg gjør eller sier noe dumt for det gjør jeg hele tiden!

 

Hovedsakelig er jeg ute etter å stifte nye bekjentskap, men er det noen som har det veldig tøft og bare trenger noen å snakke med er jeg et nattemenneske som sitter oppe til 5-6 om morran så bare ta kontakt da også!

 

Send en PM og fortell litt om deg selv så tar vi det deretter!

 

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nei men folk må ikke føle at problemene må være så store for at de kan ta kontakt med noen som er her. Syntes tråden burde være for folk med små og store problemer. Ikke bare dem som tenker på selvmord osv. For sånne ting er vel kanskje ingen av oss rett person til å snakke med.

 

selvskading og selvmordstanker. er det noe du kan hjelpe med ???

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Hjelpe i den forstand at jeg sikkert kan døyve ensomheten til folk, men det kan de aller fleste.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Jeg er en du kan snakke med om ting som:

familieproblemer, vennskap, kjærlighet, seksualitet, selvtillit og selvfølelse, bekymringer og tanker, hverdagsliv, jobbrelasjoner, drømmer og ambisjoner, sjekking og flørting, jenters tankegang etc.

Jeg er ingen psykolog og kan ikke hjelpe deg med selvmordstanker o.l., da kommer jeg heller til å be deg ringe til mental helse eller andre hjelpetelefoner.
Men jeg er en evig optimist og vil gjøre alt for å hjelpe deg å finne en løsning på problemene dine, følge med og heie på deg på veien, mot at du selv er villig til å gjøre en innsats.
Husk at jeg er ingen søppelcontainer der du kan hive på masse dritt og bare stikke. Vi skal snakke sammen og jeg skal hjelpe deg å sortere tanker og komme frem til konklusjoner.

Jeg kan kontaktes per mail/melding, men foretrekker telefonsamtaler. Send PM om du vil snakke.

Endret av Nudelpus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...