Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, det går litt dårlig for tiden i og med at det er ferie og at jeg har ekstra mye tid til å tenke på negative tanker. Ensomheten er på sitt beste akkurat nå. Har også skjedd veldig mye negativt rundt meg i det siste, og vil gjerne snakke med noen om dette. Nøler med å ta kontakt, også over nettet, så hadde vært koselig om noen hadde tatt initiativ til å snakke med meg. Det ideelle hadde vært å kunne snakket med noen over lengre tid, samt bli kjent med hverandre. Er forresten ei jente som snart nærmer seg 20-årene.

Lenke til kommentar

Hei, det går litt dårlig for tiden i og med at det er ferie og at jeg har ekstra mye tid til å tenke på negative tanker. Ensomheten er på sitt beste akkurat nå. Har også skjedd veldig mye negativt rundt meg i det siste, og vil gjerne snakke med noen om dette. Nøler med å ta kontakt, også over nettet, så hadde vært koselig om noen hadde tatt initiativ til å snakke med meg. Det ideelle hadde vært å kunne snakket med noen over lengre tid, samt bli kjent med hverandre. Er forresten ei jente som snart nærmer seg 20-årene.

Vi er på samme alder :) og til tider samme situasjon :/ send meg gjerne en PM :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei,

 

Savner å ha en god venn (eller flere), noe som er mange år siden jeg hadde. Er godt voksen (over 30, men under 50), men ikke en gretten gammel gubbe. :)

 

Som Jext har jeg også vært igjennom en del, og sliter med angst.

 

Jeg bor på Sørlandet.

 

 

Du leter etter noen folk du kan være sammen i real life altså, og bli godt kjent med..? Ikke bare snake over nett?

Lenke til kommentar

Jeg har vært mye opptatt i det siste, men er endelig slått meg til ro. Hvis noen har behov for å snakke, så er jeg tilgjengelig :) Foretrekker telefonsamtaler. Regler for mine egne grenser gjelder fortsatt(se tidligere innlegg).

 

Behov og behov, men det kunne ha vært greit. Hva med å ringe på skype, det koster ikke noe?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...