Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Barnadette er pen helt til hun åpner munnen. Maken til irriterende stemme skal man lete lenge etter. :p Men ja, er enig i at de har dummet ned serien for mye. Når Howard, av alle folk, blir den første til å gifte seg er det noe helt feil et sted. Det verste er dog at de ikke tør ta sjanser. Han som spiller Sheldon er jo homofil i virkeligheten, så hva om Sheldon hadde kommet ut av skapet? Da kunne det blitt morsomt. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. Sant nok. Så forstår ikke hvorfor hun ikke kan bruke sin vanlige stemme. Redd for at hun skal bli "perfekt" vel :p

 

Kan ikke si jeg er altfor sjokkert. Raj kan jo ikke fordi han ikke kan snakke med damer uten promille, Sheldon hadde blitt for vanskelig å forklare. Leonard og Penny kan de ikke slå sammen på den måten siden det også vil ødelegge hele opplegget videre i serien.

 

Hvorfor skal noen gifte seg i det hele tatt i den serien? Som du sier, de våger ikke ta sjanser og det er det som irriterer meg så veldig med slike serier og derfor jeg i utgangspunktet ikke ser på de. Feks alle de "diskre" sex-referansene/vitsene som har kommet oftere og oftere; er det virkelig nødvendig for å tiltrekke seere?

 

Det med at Sheldon hadde kommet ut av skapet ville vært fantastisk. DA hadde jeg blitt overrasket og det hadde det stått i respekt av. De hadde ikke behøvd å putte to gutter på skjermen som hadde ligget å kysset i sofaen slik som feks Penny og Leonard gjør, men bare det at den karakteren hadde vært homofil hadde vært nok.

 

EDIT:

m0ffe: Skal en av de to vekk, så er jeg enig i at Amy kan forsvinne. Hun er vel strengt tatt den mest irriterende av de to.

Endret av Bilael
Lenke til kommentar
Det med at Sheldon hadde kommet ut av skapet ville vært fantastisk. DA hadde jeg blitt overrasket og det hadde det stått i respekt av. De hadde ikke behøvd å putte to gutter på skjermen som hadde ligget å kysset i sofaen slik som feks Penny og Leonard gjør, men bare det at den karakteren hadde vært homofil hadde vært nok.

Enig i at de ikke hadde trengt å vise to gutter som kliner, men resten burde gå helt fint. Husk at Sheldon 'flørtet' med en fyr i kantina med en feiltagelse, så de kan jo la han gjøre det igjen og ta det et steg videre. Med litt forvirring i starten kan Sheldon innse at han endelig har en person i livet han ikke har noe imot å tilbringe tid med, og de begynner å bli nære venner. Veldig nære, faktisk. De må selvsagt bygge det opp over tid uten å gjøre det for forutsigbart, og når det endelig er offisielt at Sheldong har mannlig kjæreste kan de gjøre kjæresten til en mer eller mindre fast karakter. Da vil alle vite at Sheldon er homo, men uten å vise at han og typen faktisk er sammen. Det morsomme blir hvordan Raj tar det. Kan han snakke med en homofil og svært femi mann edru? :p

 

Btw det gir jo en ny vri på Sheldon som 'ass-man'. :p

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Vel, Mayim Bialik (Amy) er utrolig nok (eller selvfølgelig, siden de folka elsker lettvint lett-å-følge humor og forutsigbare karakterer) nominert til Emmy, så hun blir nok desverre i serien en liten stund til..

 

Men er mest bekymret for Howard, nå når han er gift kan han vel ikke legge ann på alle damer og være sleazy mot Penny osv? Alt det som gjorde han morsom i de forrige sesongene.

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Vel, Mayim Bialik (Amy) er utrolig nok (eller selvfølgelig, siden de folka elsker lettvint lett-å-følge humor og forutsigbare karakterer) nominert til Emmy, så hun blir nok desverre i serien en liten stund til..

 

Men er mest bekymret for Howard, nå når han er gift kan han vel ikke legge ann på alle damer og være sleazy mot Penny osv? Alt det som gjorde han morsom i de forrige sesongene.

Helt enig, er så mye fine sjekketriks å plukke opp fra Howard :p hehe

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...