Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk ikke flagget på St. Totteringhams Day denne sesongen. Var ikke hjemme. Hadde vell kanskje ikke forventet at det skulle avgjøres på siste dag!

 

For øvrig helt latterlig det Nasri driver på med. Vi er klubben som ga han tillit når han spilte ræv, vi har hatt tålmodighet og utviklet han stort som spiller. Uten Arsenal hadde Nasri spilt i Frankriket langt ifra CL. Så går han ut med dette: http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-city/9266576/Samir-Nasri-mocks-Arsenals-third-place-finish-following-Manchester-Citys-Premier-League-title.html

 

Cunt

Lenke til kommentar

Altså, vi ser saken veldig med Arsenal-briller. Det er ingen selvfølge at Nasri gikk til City for penger. På tida han gikk, så hadde vi solgt Fabregas, og klubben var et synkende skip. Vi kan ikke klandre ham for at han ville gå. Han gikk til en klubb som i mye større grad viste ambisjoner. Han ble hengt ut på verste måte, jeg unner ikke min verste fiende så mye dritt som han har fått høre fra oss. Jeg skjønner at han ser tilbake nå og sier "hva var det jeg sa" til alle drittslengende gooners. Han dro til City for å vinne gull, noe han gjorde (og kan til og med sies å ha bidratt i sesongavslutninga).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke rart i det hele tatt slik som Arsenalfansen har oppført seg mot han etter at han dro. Greit nok at det er kjipt at en toppspiller forlater klubben til fordel for en klubb som er 2 hakk høyere på tabellen, men når Arsenalfansen hetser han såpass mye så kan dere ikke forvente at han skal elske gamleklubben. Ikke glem at han gav mye til dere og.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"If all that I was interested in was money, the easiest decision would have been to stay at Arsenal, picking up my money every week and walking into the team.

"There are many people doing this right now at Arsenal."

 

Noe som har vært diskutert mye blant supporterne i det siste. Artig å se at spillere også biter seg merke i det.

Endret av Bushmann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"If all that I was interested in was money, the easiest decision would have been to stay at Arsenal, picking up my money every week and walking into the team.

"There are many people doing this right now at Arsenal."

 

Noe som har vært diskutert mye blant supporterne i det siste. Artig å se at spillere også biter seg merke i det.

Dessverre er det antagelig sannhet i dette. Mer eller mindre uansett hvor dårlig en spiller spiller blir han på banen til det har gått minimum 67 minutter og starter neste ukes kamp også.
Lenke til kommentar

Altså, vi ser saken veldig med Arsenal-briller. Det er ingen selvfølge at Nasri gikk til City for penger. På tida han gikk, så hadde vi solgt Fabregas, og klubben var et synkende skip. Vi kan ikke klandre ham for at han ville gå. Han gikk til en klubb som i mye større grad viste ambisjoner. Han ble hengt ut på verste måte, jeg unner ikke min verste fiende så mye dritt som han har fått høre fra oss. Jeg skjønner at han ser tilbake nå og sier "hva var det jeg sa" til alle drittslengende gooners. Han dro til City for å vinne gull, noe han gjorde (og kan til og med sies å ha bidratt i sesongavslutninga).

 

Må si meg enig. Men for all del, det er smålig av Nasri utvilsomt, men han er faktisk som alle andre, only human. Det er en litt vanskelig situasjon, der begge parter har litt "rett".

Lenke til kommentar

Nasri har vært veldig god i en halv sesong i Arsenal, etter vi har gitt han mye tid. Etter en halv sesong der han leverer forlater han oss. Dette etter han har kysset emblemet. Fyren er en cunt. Uten tvil. Fortjener vært ord og hver abuse og håper det forsetter i en år rekke.

 

Det han sier, er jo faktisk sant. Det er kanskje derfor det stikker sånn? Altså, klubben fikk jo veldig bra pris for ham, så det var jo egentlig en vinn-vinn-situasjon.

Lenke til kommentar

Hører at Matías Suárez fra Anderlecht skal være på vei til oss. Noen som vet noe mer om han?

 

Kan visstnok spille spiss, venstrekant, høyrekant og offensiv midtbane. Er temmelig ung (24 år) og har hatt en temmelig god sesong, men har utmerket seg best i Europa League hvor han har 7 mål og 3 målgivende på 10 kamper. En spennende spiller med god fart og teknikk. Ville passet godt inn i Arsenal, men er vel visstnok spørsmål om arbeidstillatelse mtp. manglende kamper for Argentina..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...