Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler vi har et klart og komfortabelt førstevalg på keeperplass, som vi ikke har hatt på lenge. Noen tabber fra og til ser vi hos alle toppkeepere uansett. Nei har tro på polakken fremover.

 

Van Persie ryktes for øvrig til United i følge talksport. Måtte bare ta den med som underholdning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har han da virkelig ikke? Han har vist denne sesongen at han enda er urutinert og tar feil valg til tider, men ellers har han jo vært strålende.

 

Statistikk sier 3. dårligst i PL denne sesongen. Ja, statistikk er ikke alt, men han har vært blant de svakeste keeperne i PL denne sesongen og kostet oss mange poeng.

 

Jeg føler vi har et klart og komfortabelt førstevalg på keeperplass, som vi ikke har hatt på lenge. Noen tabber fra og til ser vi hos alle toppkeepere uansett. Nei har tro på polakken fremover.

 

Van Persie ryktes for øvrig til United i følge talksport. Måtte bare ta den med som underholdning.

 

Ja, polakken har absolutt en fremdig, jeg synes bare det er for tidlig.

 

Meget skeptisk til at RvP drar til United. Drar han til Manchester er det til City for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Det har han da virkelig ikke? Han har vist denne sesongen at han enda er urutinert og tar feil valg til tider, men ellers har han jo vært strålende.

 

Statistikk sier 3. dårligst i PL denne sesongen. Ja, statistikk er ikke alt, men han har vært blant de svakeste keeperne i PL denne sesongen og kostet oss mange poeng.

 

Altså, tredje dårlegast saves to shots ratio betyr jo ikkje at han er den tredje dårlegaste keeperen. Interessant bruk av statistikk frå di side. Han har hatt sine svake kampar, men har overraska meg positivt. Eg var svært skeptisk til han då han kom inn i førstelaget forrige sesong, men forsvaret ser ut til å stole på han, og han har redda poeng for oss meir enn ein gong denne sesongen. Han ser heller ikkje ut til å la feil han gjer påverke han i stor grad. Arrogansen hans hjelp nok på dette området, sjølv om holdninga han til tider kan komme i vegen for han også (riktignok ei holdning han kun har på bana, heldigvis).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har ikke keeperen i år kostet oss spesielt mange poeng.

Almunia fikk masse kjeft ettersom han stadig vekk fomla ballen i mål når det har vært under 5 min igjen å spille, det har ikke Szczesny gjort. Szczesny kunne ha gjort det bedre på enkelte skudd, absolutt, men det har vært forsvaret som har sugd balle i år. Det er vel 19(?) ulike bakfirere vi har hatt denne sesongen og det sier sitt. Var ganske enkelt å skylde på Almunia for å ha kostet oss masse poeng i eksempelvis 9/10 sesongen da han var en enkeltspiller som gjorde feil, men det er kanskje vanskeligere for enkelte å innrømme at hele laget har sugd hardt på det defensive i år.

Lenke til kommentar

Nå har ikke keeperen i år kostet oss spesielt mange poeng.

Almunia fikk masse kjeft ettersom han stadig vekk fomla ballen i mål når det har vært under 5 min igjen å spille, det har ikke Szczesny gjort. Szczesny kunne ha gjort det bedre på enkelte skudd, absolutt, men det har vært forsvaret som har sugd balle i år. Det er vel 19(?) ulike bakfirere vi har hatt denne sesongen og det sier sitt. Var ganske enkelt å skylde på Almunia for å ha kostet oss masse poeng i eksempelvis 9/10 sesongen da han var en enkeltspiller som gjorde feil, men det er kanskje vanskeligere for enkelte å innrømme at hele laget har sugd hardt på det defensive i år.

 

Dette er sant som du sier og det er klart at 19 ulike backfirere gjør det vanskelig å være stabile bakover. Vi får håpe at neste sesong bringer færre skader (heh, hvem prøver vi å lure?).

 

Sier ikke at Szczesny er en elendig keeper, men han har vært langt svakere i år enn det han var i fjor. Synes jeg. Han har sluppet inn mange mål jeg jeg synes han burde tatt, mens jeg kan ikke huske matchvinnene redninger i noen særlig grad.

 

Han har potensiale, men om vi kunne skaffet en keeper med mye erfaring som kunne gitt Szczesny konkurranse hadde det vært fantastisk. PDD har han ikke særlig med konkurranse og nå ser det ut til at Fabianski og Almunia drar i sommer. Adler sin kontrakt går ut til sommeren, det samme gjør kontrakten til Craig Gordon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Diaby and Wilshere will be like new signings

 

men, er ganske sikker på at dette har med fengselsoppholdet til M'Vila å gjøre. Evt er det bare oppspinn fra agenten for å trekke bud.

 

Arsene Wenger has warned Arsenal fans not to expect much activity during the summer transfer window, as having Jack Wilshere and Abou Diaby back will be like two new signings.

Read more: http://www.metro.co....w#ixzz1ubCuO53u

 

Ahahahaha, visste det ville komme!

 

 

For å ikke bare ta det negative: Wenger, who has already agreed a deal to sign Germany striker Lukas Podolski from Cologne, admitted he still wants to bring in 'one or two players'.

 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...