Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Jeg kom med en kilde. Har du en kilde på det du skriver vil jeg gjerne se den. Høres imidlertid mer sansynlig ut det du skriver. Men jeg tror fortsatt han ender opp i City.

 

Fra Tom Williams som er temmelig dreven på fransk fotball:

 

tomwfootball

Eden Hazard asked if he prefers red or blue on Canal+: "I like both. They're both nice colours. I think they both suit me." What a tease.

 

Hazard: I like both Manchester teams

 

When asked whether he prefers red or blue, Hazard told Canal+, "I like both. They're both nice colors. I think they both suit me."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kom med en kilde. Har du en kilde på det du skriver vil jeg gjerne se den. Høres imidlertid mer sansynlig ut det du skriver. Men jeg tror fortsatt han ender opp i City.

 

Fra Tom Williams som er temmelig dreven på fransk fotball:

 

tomwfootball

Eden Hazard asked if he prefers red or blue on Canal+: "I like both. They're both nice colours. I think they both suit me." What a tease.

 

Hazard: I like both Manchester teams

 

When asked whether he prefers red or blue, Hazard told Canal+, "I like both. They're both nice colors. I think they both suit me."

Yes, høres mer riktig ut ja.

 

Angående M'Vila. Overhodet ikke overrasket, men har fortsatt tro på at han kan bli den andre gode signeringen,

Lenke til kommentar

Ser VELDIG sånn ut for øyeblikket. Noe har tydeligvis skjedd

 

Ashburton Grove ‏ @ashburton_grove

To calm nerves, we're definitely interested in M'Vila but the club are telling journalists no deal is finalised. Talks have taken place.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Ser VELDIG sånn ut for øyeblikket. Noe har tydeligvis skjedd
Ashburton Grove ‏ @ashburton_grove To calm nerves, we're definitely interested in M'Vila but the club are telling journalists no deal is finalised. Talks have taken place.

Er vel best å la dette gå sin gang, og heller bli positivt overrasket hvis det blir en deal til slutt. Skulle gjerne likt å se ham i Arsenaldrakt, og hatt en deal sikret nå raskest mulig. Spennende spiller.

 

Hvilke andre realistiske signeringer håper folk her inne på?

Lenke til kommentar
Chris Wheatley ‏ @GoonerTalk

Experienced French journalist Philippe Auclair says #AFC have made 'no offer' for Yann M'Vila. Conflicting reports on Twitter & blogs.

And there you have it... Visste det

Choco Leg ‏ @OsmanZtheGooner

James Olley says players camp say done deal. So normal, Arsenal kept denying the Podolski deal for many weeks before it was announced.

 

Ja, det kan fort ende opp som Mata, og det kanskje greit å ikke ta alt for god fisk i disse dager, men alt håp er ikke ute enda.

 

For øvrig utdypet Auclair at han bare rapporterte det han visste/ikke visste, han benektet ikke at noe var i gang, og Julien Laurens står fast på at M'Vila blir Arsenal-spiller fortsatt.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Chris Wheatley ‏ @GoonerTalk

Experienced French journalist Philippe Auclair says #AFC have made 'no offer' for Yann M'Vila. Conflicting reports on Twitter & blogs.

And there you have it... Visste det

 

Tror du burde sjekke opp litt på Philippe Auclair forøvrig. Mannen der pleier som regel å ta feil 9/10 ganger. Han er langt ifra en troverdig kilde..

 

Ellers minner det mer og mer om Mata ja.

Lenke til kommentar

Draktsettet for 2012/13 sesongen. Denne sesongens bortedrakt blir ellers tredjedrakt utifra hva jeg har fått med meg.

 

Det er en photoshop fra @Lagvilava7.

 

arsenalreport

Should say that the away kit hasn't been confirmed, which always means things can change. But this is same source as the home kit leak.

 

Så sannsynligheten for at dette stemmer er nok temmelig stor.

 

Edit:

 

Gingers4Limpar

ANDRE Santos lets go a sigh of relief. The away kit for next season is "nothing like" the one I just RT'd, say close friends of the new kit.

 

arsenalreport

Some say the striped one is definitely the away kit, others claim it's not. We might have been too fast on this one, let's see what happens.

 

Pablo_Jenkins

@arsenalreport that us 10000000% the away kit. It was all signed off & confirmed with the club in January with the new home kit.

 

Får bare vente halvannen måned før vi får det bekreftet tenker jeg. :p

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

James Olley @JamesOlley

... I may of course be wrong but #afc sources I trust insist no deal is likely. Wenger speaking to media at 12.30 tmw. May shed some light.

 

 

Hahahahahaha, særlig. Jeg stoler ikke et sekund på Olley om han fortsatt tar ordet fra pressekontoret til Arsenal og Wenger for god fisk. Jeg sier ikke at M'Vila er Arsenal-spiller, men at Olley ikke er en kilde jeg tar seriøst.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...