Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wilshere gjennomførte en kneoperasjon idag tidlig i Sverige. Ute i 2-3 måneder. Samme lege som Zlatan brukte.

 

Det betyr at han ikke er klar til seriestart og vil nok antagelig bruke en god del flere uker. Tipper januar 2013 for comeback i PL på det tidligste.

Lenke til kommentar

Er du lege Benbjo, eller har medisinsk erfaring med behandling av idrettsskader?

 

Bruker vår skadehistorikk til å gjette. Wilshere skulle være tilbake i januar 2012, men fikk en setback slik at han var uke resten av sesongen. Nå har han fått en kneskade som setter han tilbake 2-3 måneder, altså midten av August ca. Deretter må han trene seg opp både i ankel og kne samt få tilbake fitness og bli kvitt diverse små strekkskader på veien. Optimistisk å tro at han er klar til seriestart for å si det mildt.

 

November er kanskje sannsynlig, men jeg tror det er for tidlig

Lenke til kommentar
Arsenal have released some players:

Almunia, Gavin Hoyte, George Brislen-Hall, Sean McDermott, Rhys Murphy and scholars Jeff Monakana and James Campbell

 

Kilde: http://twitter.com/#...!/younggunsblog

 

Ikke særlig overraskende og på tide. Synd "norske" Sean McDermott ikke klart å slå gjennom.

 

 

Fant også dette da jeg leste gjennom:

Arsenal's Wellington Silva has broken his ankle at loan club Alcoyano.

 

:confused: hva er det med Arsenalspillere og brukne ankler?

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Vi må slutte å kjøpe afrikanere. Hver jævla gang de stikker av til Afrika, så spiller vi rævva.. Slår aldri feil.

Så lenge afrikanerene skyter seg selv i foten som de gjør bør vi faktisk aldri velge en afrikansk spiller med mindre han er helt klart beste alternativ. ACN to år på rad nå er vits av dimensjoner, og det samme er bare et pauseår mellom turneringene til vanlig.
Lenke til kommentar

Bruker vår skadehistorikk til å gjette. Wilshere skulle være tilbake i januar 2012, men fikk en setback slik at han var uke resten av sesongen. Nå har han fått en kneskade som setter han tilbake 2-3 måneder, altså midten av August ca. Deretter må han trene seg opp både i ankel og kne samt få tilbake fitness og bli kvitt diverse små strekkskader på veien. Optimistisk å tro at han er klar til seriestart for å si det mildt.

 

November er kanskje sannsynlig, men jeg tror det er for tidlig

 

Men når legene sier noe annet, hva får deg til å tro de tar feil sånn uten videre?

Klubben har ikke noe å tjene på å si en dato som ikke har hold i virkeligheten, så er det ikke like greit å forholde seg til det de sier enn så lenge?

 

Jeg velger å stole på legene som sier at denne operasjonen ikke vil ha innvirkning på comback til starten av sesongen.

 

Presis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...