Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg for min del snakka om denne sesongen. Regner med det er benbjo sin kommentar dere snakker om.

Forsåvidt en kar folk må lære seg å ignorere for det meste. Da 90% er bare tull av det han sier.

 

Men ja, vi vet aldri. Han har hatt en del setbacks(Wilshere) I forhold til ankelen. Og nå i tillegg kneet?

Lenke til kommentar

Det finnes inngrep i knær som er svært svært små, med rehabiliteringstid på så lite som 3-4 uker, så dette trenger ikke å være noe særlig alvorlig. Det virker jo ikke sånn på pressemeldinga heller. Å si at han aldri vil nå toppnivå igjen er tull.

 

Hvor sier jeg at han aldri vil det? Sier bare at jeg vil bli overrasket. Stygge og langvarige skader har vi hatt mange av i Arsenal. Hvor mange har kommet tilbake for fullt og hvor lang tid har det tatt?

 

Eduardo -&--#62; Karriere ødelagt. Kunne hatt en strålende karriere i Arsenal, er nå benkesliter i Shaktar.

Ramsey -&--#62; Klippekort hos oss, men spiller ikke akkurat strålende. For hver OK kamp har han mange dårlige.

Rosicky -&--#62; Brukte nesten to år på å komme tilbake. Viser tidvis klasse nå.

Gibbs -&--#62; Brukket metatarsal mange ganger. Ekstremt skadeplaget. Har hindret utviklingen veldig.

Diaby -&--#62; Har aldri kommet skikkelig tilbake etter at beinet hans brakk for mange herrens år siden.

Sagna -&--#62; Tapte seg enormt etter siste benbrudd, spesielt på farten. Karrieren hans er nå truet.

 

Van Persie er vel den eneste som nå er sterkere enn han var.

 

Statistikken er ikke akkurat for Wilshere her. Det er mange faktorer som spiller inn etter slike skader som han har hatt. For meg er det ubegripelig at folk tror at han kommer til å være verdensklasse i det samme han kommer tilbake. For det første vet vi ikke når det blir eller hvilken forfatning kroppen og hodet hans er. Han kommer til å være meget rusten og vil slite med mange småskader i en god stund etter at han kommer tilbake. Dette er normalt. Utviklen hans vil også ha tatt mange steg tilbake etter å ikke ha spilt fotball på 1 år eller mer.

 

Jeg for min del snakka om denne sesongen. Regner med det er benbjo sin kommentar dere snakker om.

Forsåvidt en kar folk må lære seg å ignorere for det meste. Da 90% er bare tull av det han sier.

 

Men ja, vi vet aldri. Han har hatt en del setbacks(Wilshere) I forhold til ankelen. Og nå i tillegg kneet?

 

Fin påstand.

 

Forøvrig, overgangen til Matthias Suarez har gått i vasken

John Chapman ‏@BelgoFoot

Matias Suarez does not meet work UK permit criteria; is 24 so hard to argue potential, has expressed no desire to take Belgian nationality.

 

Cue "hvem i helvette er denne John Chapman"

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Cue, ikke queue i dette tilfellet.

 

Om han ikke ønsker å bli belgisk statsborger trives han vel i utgangspunktet rimelig bra i Anderlecht, evt ikke har veldig lyst til å spille i PL.

 

Ang. Wilshere håper jeg virkelig du tar feil.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Cue, ikke queue i dette tilfellet.

 

Om han ikke ønsker å bli belgisk statsborger trives han vel i utgangspunktet rimelig bra i Anderlecht, evt ikke har veldig lyst til å spille i PL.

 

Ang. Wilshere håper jeg virkelig du tar feil.

 

Gah, var mellom de to. "kø" hørtes mest logisk ut i mitt hode. Jaja, lærer så lenge man lever :)

 

Ja, jeg håper også at jeg tar feil, men jeg forventer det verste :p

Lenke til kommentar

Chris Wheatley ‏@GoonerTalk

#AFC hand Robin van Persie media ban while on Holland duty: "We made a deal with #AFC - he won't talk to the press," said a KNVB spokesman.

 

Dette behøver ikke bety noen ting, men Fabregas ble også nektet å snakke med media i fjor sommer. Dessuten, hvis de var nogenlunde enige om en ny kontrakt ville man ikke nektet en spiller å snakke med media vel?

 

Eneste positive utfall jeg kan tenke meg er at Arsenal vil annonsere selv at RvP har signert ny kontrakt og at han ikke skal si det selv til pressen. Rimelig søkt dog :p

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Det finnes inngrep i knær som er svært svært små, med rehabiliteringstid på så lite som 3-4 uker, så dette trenger ikke å være noe særlig alvorlig. Det virker jo ikke sånn på pressemeldinga heller. Å si at han aldri vil nå toppnivå igjen er tull.

 

Hvor sier jeg at han aldri vil det? Sier bare at jeg vil bli overrasket. Stygge og langvarige skader har vi hatt mange av i Arsenal. Hvor mange har kommet tilbake for fullt og hvor lang tid har det tatt?

 

Eduardo -&--#62; Karriere ødelagt. Kunne hatt en strålende karriere i Arsenal, er nå benkesliter i Shaktar.

Ramsey -&--#62; Klippekort hos oss, men spiller ikke akkurat strålende. For hver OK kamp har han mange dårlige.

Rosicky -&--#62; Brukte nesten to år på å komme tilbake. Viser tidvis klasse nå.

Gibbs -&--#62; Brukket metatarsal mange ganger. Ekstremt skadeplaget. Har hindret utviklingen veldig.

Diaby -&--#62; Har aldri kommet skikkelig tilbake etter at beinet hans brakk for mange herrens år siden.

Sagna -&--#62; Tapte seg enormt etter siste benbrudd, spesielt på farten. Karrieren hans er nå truet.

 

Van Persie er vel den eneste som nå er sterkere enn han var.

 

Statistikken er ikke akkurat for Wilshere her. Det er mange faktorer som spiller inn etter slike skader som han har hatt. For meg er det ubegripelig at folk tror at han kommer til å være verdensklasse i det samme han kommer tilbake. For det første vet vi ikke når det blir eller hvilken forfatning kroppen og hodet hans er. Han kommer til å være meget rusten og vil slite med mange småskader i en god stund etter at han kommer tilbake. Dette er normalt. Utviklen hans vil også ha tatt mange steg tilbake etter å ikke ha spilt fotball på 1 år eller mer.

 

Du kan ikke stille prognoser på den måten. Wilshere er ung og sterk, og det er ingen selvfølge at han ikke skal komme tilbake. Dessuten er det en del hull i argumentasjonen din.

 

Ramsey var f.eks. aldri en god spiller før han ble skada heller. Han ble bare utrolig hypa opp i tida han var skada. Han var en ung spiller som hadde et par gode innhopp (stort sett i kamper vi styrte).

 

Rosicky-argumentet ditt er jo selvmotsigende. Du sier jo selv at endelig har prestert godt. Dessuten er han betydelig mye eldre enn Wilshere.

 

Gibbs har vært skadeplaga, ja, men det at han får brokk og uteblir i 2-3 måneder pga det, er da virkelig ikke annet enn uflaks. Dessuten har han spilt like bra som han alltid har gjort når han endelig ble kvitt problemet.

 

Sagna var da også knallbra før han ble skada igjen? Han ble forresten skada et annet sted enn den forrige skaden, og det hele var et resultat av en stygg takling og ikke dårlig fysisk form.

 

Diaby og Eduardo er triste tilfeller. Det skal jeg ikke si noe i mot. Men ja, RvP og ikke minst Vermaelen er andre eksempler på spillere som har kommet seg ut av langvarige skadeproblemer.

 

Skader er en del av fotball, og du vet like godt som meg at det finnes nok av spillere (hvorfor snakker vi bare om arsenalspillere, forresten?) som har rehabilitert godt og funnet formen etter skader.

 

Hvis Wilshere hadde hatt et ankel-setback, hadde jeg vært veldig mye mer bekymra. Inngrep i kneet hans trenger ikke å bety stort mer enn inngrep på en hvilken som helst eller skadefri spiller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et eksempel på hvor ubetydelig et inngrep i kneet kan være, er da Nasri måtte bli operert etter åpningskampen på Anfield forrige sesong (1-1), hvorpå han spilte 90 minutter kun en måned etterpå (Sunderland 1-1).

 

http://www.arsenal.c...ery-on-his-knee

 

http://www.arsenal.c...enal?tab=report

 

Og selv om det ikke helt er relevant med tanke på Wilsheres situasjon, så ble perioden etter dette Nasris beste hos oss.

Endret av Urmaker
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det finnes inngrep i knær som er svært svært små, med rehabiliteringstid på så lite som 3-4 uker, så dette trenger ikke å være noe særlig alvorlig. Det virker jo ikke sånn på pressemeldinga heller. Å si at han aldri vil nå toppnivå igjen er tull.

 

Hvor sier jeg at han aldri vil det? Sier bare at jeg vil bli overrasket. Stygge og langvarige skader har vi hatt mange av i Arsenal. Hvor mange har kommet tilbake for fullt og hvor lang tid har det tatt?

 

Eduardo -&--#62; Karriere ødelagt. Kunne hatt en strålende karriere i Arsenal, er nå benkesliter i Shaktar.

Ramsey -&--#62; Klippekort hos oss, men spiller ikke akkurat strålende. For hver OK kamp har han mange dårlige.

Rosicky -&--#62; Brukte nesten to år på å komme tilbake. Viser tidvis klasse nå.

Gibbs -&--#62; Brukket metatarsal mange ganger. Ekstremt skadeplaget. Har hindret utviklingen veldig.

Diaby -&--#62; Har aldri kommet skikkelig tilbake etter at beinet hans brakk for mange herrens år siden.

Sagna -&--#62; Tapte seg enormt etter siste benbrudd, spesielt på farten. Karrieren hans er nå truet.

 

Van Persie er vel den eneste som nå er sterkere enn han var.

 

Statistikken er ikke akkurat for Wilshere her. Det er mange faktorer som spiller inn etter slike skader som han har hatt. For meg er det ubegripelig at folk tror at han kommer til å være verdensklasse i det samme han kommer tilbake. For det første vet vi ikke når det blir eller hvilken forfatning kroppen og hodet hans er. Han kommer til å være meget rusten og vil slite med mange småskader i en god stund etter at han kommer tilbake. Dette er normalt. Utviklen hans vil også ha tatt mange steg tilbake etter å ikke ha spilt fotball på 1 år eller mer.

 

Du kan ikke stille prognoser på den måten. Wilshere er ung og sterk, og det er ingen selvfølge at han ikke skal komme tilbake. Dessuten er det en del hull i argumentasjonen din.

 

Ramsey var f.eks. aldri en god spiller før han ble skada heller. Han ble bare utrolig hypa opp i tida han var skada. Han var en ung spiller som hadde et par gode innhopp (stort sett i kamper vi styrte).

 

Rosicky-argumentet ditt er jo selvmotsigende. Du sier jo selv at endelig har prestert godt. Dessuten er han betydelig mye eldre enn Wilshere.

 

Gibbs har vært skadeplaga, ja, men det at han får brokk og uteblir i 2-3 måneder pga det, er da virkelig ikke annet enn uflaks. Dessuten har han spilt like bra som han alltid har gjort når han endelig ble kvitt problemet.

 

Sagna var da også knallbra før han ble skada igjen? Han ble forresten skada et annet sted enn den forrige skaden, og det hele var et resultat av en stygg takling og ikke dårlig fysisk form.

 

Diaby og Eduardo er triste tilfeller. Det skal jeg ikke si noe i mot. Men ja, RvP og ikke minst Vermaelen er andre eksempler på spillere som har kommet seg ut av langvarige skadeproblemer.

 

Skader er en del av fotball, og du vet like godt som meg at det finnes nok av spillere (hvorfor snakker vi bare om arsenalspillere, forresten?) som har rehabilitert godt og funnet formen etter skader.

 

Hvis Wilshere hadde hatt et ankel-setback, hadde jeg vært veldig mye mer bekymra. Inngrep i kneet hans trenger ikke å bety stort mer enn inngrep på en hvilken som helst eller skadefri spiller.

 

Nei, ingen selvfølge at han ikke skal komme tilbake. Sier ingenting om det. Det eneste jeg sier er at jeg blir overrasket om han kommer tilbake på et høyt nivå. Folk forventer for mye av Wilshere og kommer til å bli skuffet. Nesten garantert.

 

Ramsey hadde flere goder kamper før han ble skadet og begynte så smått å bli fast inventar. Nå er han en skygge av seg selv. Faktisk dårligere enn da han kom. Klart dette er ikke skaden sin skyld direkte, men det har nok hatt en indirekte effekt.

 

Hvor er det selvmotsigende? Jeg nevner bare noen eksempler for langtidsskader hos oss den siste tiden. Der 1(delvis 2) av 6 har kommet ordentlig tilbake. Ja, han er eldre, men brukte rundt 2 år på å finne formen. Siden du bruker at han er eldre som et argument vil det da også si at Wilshere vil bruke 1 år på å finne formen?

 

Gibbs og Sagna: Her strides de lærde. Sagna har vært tidvis bra og tidvis dårlig. Han har slitt med farten siden comebacket og var mer eller mindre en rundingsbøye i en del kamper. Wigan spesielt. Ble skadet nøyaktig samme sted. Har du lest twitteren til Bob Wilson? Hvorfor skal han lyve om at skaden er på samme sted?

 

Vermaelen: Har vært dårlig, til tider katastrofal, i år. Veldig opp og ned også han.

 

Bruker Arsenal som "eksempel" fordi vår skadehistorikk ikke akkurat er oppløftende. Det medisinske teamet har mye å si og det er det som brukes nå. Forholder meg altså til konstanter.

 

Wilshere hadde vel et ankel-setback i januar? Uansett, selvsagt er kneoperasjonen relevant. Nå må to ting behandles ferdig før han kan sparke ball.

Lenke til kommentar

Wilshere sa vel for ikke veldig mange dagene siden at han regnet med og håpte å rekke seriestarten.

Han må jo da ha visst om denne operasjonen, så er liten vits i å male fanden på døra helt enda.

 

Dette er jo tydeligvis et problem han har hatt lenge, og som Arsenal nå ser det som et gunstig tidspunkt å ordne opp i det.

Klubben sier selv de ikke regner med at dette vil sette han utenfor spill lengre enn tidligere antatt også.

 

Regner med vi får se Wilshere på banen rundt seriestart, da det ikke er noe som tyder på noe annet så langt, og klubben og spilleren selv melder dette.

Lenke til kommentar

Vermaelen: Har vært dårlig, til tider katastrofal, i år. Veldig opp og ned også han.

Jeg er rimelig sikker på at det ikke har noe med skaden å gjøre, heller med lagets spillestil og Song som aldri har dekket dårligere for forsvaret enn i år.

Wilshere hadde vel et ankel-setback i januar? Uansett, selvsagt er kneoperasjonen relevant. Nå må to ting behandles ferdig før han kan sparke ball.

Wilshere har vært tilbake i lett trening nå i ganske lang tid, og det ryktes at han har trent mer eller mindre normalt i et par uker. Selvsagt er det ikke positivt å være ute med skade i nesten et år, men jeg tror ikke Wilsheres situasjon er riktig så ille som du skal ha det til. Det er ikke lenge til pre-season starter i juli, så vi får se da. Frem til den tid blir det bare gjetting uansett. Endret av Atald
Lenke til kommentar
Robin van Persie has told Arsenal he is not ready to sign a new contract.

Talks between Van Persie and the club on Wednesday ended in deadlock despite Arsenal offering their captain a three-year deal worth £130,000 a week with a £5million signing-on fee.

 

Read more: http://www.dailymail...l#ixzz1vFAQ4IJb

 

Også fin lesning: http://www.arsenalinsider.com/6070/rvp-the-signs-that-say-goodbye/#axzz1vJCARQy5

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...