Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

En ting kan vi alle være enige om, og det er dersom van persie ikke forlenger kontrakten s, så har han utvilsomt vendt ryggen til oss supportere og ikke minst arsenal fc...Gutteb har vært skadeutsatt mye av tiden før 2011. Wenger og co har vært ganske tålmodige med han. Stikker han fra oss, så kommer jeg til å sette han som nr 1 av svikere tett fulgt av fabregas og nasri. Hvordan reagerte vi da nasri gikk til city etter en god sesong? van persie fortjener ikke noe bedre..Hadde han vært trofast, så hadde han signert for lengst...

Lenke til kommentar

Kan prise oss lykkelige over Gibbs si takling mot WBA no... Faen så kjipt det er å sjå Chelsea, og ikkje minst John Terry, løfte trofeet. Dei skulle vore ute av den turneringa for lenge sidan, likevel klarer dei å vinne. For å toppe det heile fekk cunt #1 løfte trofeet.

 

Og så ufattelig trist fotball de spiller. Gikk for straffer fra første minutt. Ikke særlig interessert i å angripe i det hele tatt. I tillegg misset Bayern på et hav av sjanser og burde vunnet dette med 2-3 mål.

Lenke til kommentar

Skeptisk. Først og fremst tror jeg ikke han får arbeidstillatelse. For det andre så har han ikke spilt noe særlig for en klubb som lenge lå an til å rykke ned. Potensiale i gutten, men ikke Arsenal-materiale før om tidligst noen år tror jeg.

 

Vi får se i pre-season.

Lenke til kommentar
Det jeg tenker, er at Tottenham med CL-inntekter etterhvert kan bli en større trussel enn Chelsea, som allerede ruller i penger. Så jeg er egentlig positiv til at Chelsea vant.

 

Delvis enig med deg, før sesongen regnet jeg med at Chelsea kom til å bli en mye større motstander enn Tottenham men slik ble det ikke.

Mye avhenger av hva som skjer i sommer for begge lag, siden Tottenham ikke fikk CL-plassen så kan det hende at Bale og Modric + fler forsvinner til andre klubber og da er de ikke lenger like farlige neste sesong..(eller??).

 

Etter at Abramovich endelig fikk sitt etterlengte CL-trofé så er det ikke sikkert han spytter inn like mye penger framover, eller så får han kanskje blod på tann og tar opp kampen med City. Mange spillere begynner å dra på åra i Chelsea og de kommer helt sikkert til å handle i sommer. Er og spent på hvem som blir den nye manageren...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...