Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dagner skrev (1 time siden):

Jeg er helt enig. Velger å være forsiktig med å friskmelde laget på lang sikt, men jeg begynner faktisk å tro litt på "Prosjekt Arteta". 

Jeg og, men jeg tror også prosjektet fortsatt er litt skjørt på grunn av troppen. Det kan lide ganske mye av et par skader siden det fremdeles er litt tynt med alternativer i noen posisjoner. Så at det kan komme noen flere ustabile perioder er naturlig frem til man får inn noen brikker til.

Det jeg mener å merke at er kommet litt tilbake til Arsenal nå er at mange av spillerne er blitt tøffere og mer kyniske. Mange år hvor det har vært snakket om at de har vært altfor «snille» i Arsenal. Nå er det blitt mer fyring og passion. Spillerne sparker oftere bort ballen for å hindre kontring imot, for eksempel. Det takles hardere, og de tar oftere et gult for laget. I dag ødela de straffemerket. Noen uker tilbake ba Arteta en skadet Martinelli om å rulle seg inn på banen igjen. Usportslig er det kanskje, men dette er faktisk del av en kynisme som er viktig og ofte må til for å dra i land seire i Premier League. Det viser de frem stadig oftere i Arsenal nå enn før, og det er veldig imponerende av Arteta å få opp den «jævelskapen» med en så ung tropp.

Klarer de topp fire så skal man ikke se bort fra at man får inn noen gode kjøp til sommeren.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (31 minutter siden):

Det jeg mener å merke at er kommet litt tilbake til Arsenal nå er at mange av spillerne er blitt tøffere og mer kyniske.

Ja, laget har en helt annen mentalitet nå enn hva de har hatt de siste årene. Og det er fantastisk å se på. 

Lenke til kommentar

Det skal bli veldig spennende å se hvordan kampen om topp 4 utvikler seg nå som flere lag mister viktige spillere til afcon, chelsea og pool er ikke helt på topp, arsenal har hevet seg mye uten at vi skal friskmelde det som har vert trist å følge de siste årene, west ham ser jeg på som en stor joker, tottenham forstår jeg meg ikke helt på og jeg tror united sin effekt av ny trener er over.

Edit: Hvordan plassering 2-4 utvikler seg.

Endret av Dagner
Lenke til kommentar
11 hours ago, Dagner said:

Det skal bli veldig spennende å se hvordan kampen om topp 4 utvikler seg nå som flere lag mister viktige spillere til afcon, chelsea og pool er ikke helt på topp, arsenal har hevet seg mye uten at vi skal friskmelde det som har vert trist å følge de siste årene, west ham ser jeg på som en stor joker, tottenham forstår jeg meg ikke helt på og jeg tror united sin effekt av ny trener er over.

Edit: Hvordan plassering 2-4 utvikler seg.

Vi får vel ikke en stort bedre sjanse til å komme med i topp 4 og vi har sett ganske så bra ut i det siste.

Tviler på at ManU klarer å snu det, det virker som det er full krise i garderoben der, og tottenham er jo spesialist i å feile.

Lenke til kommentar
6 hours ago, barezell said:

Veldig, kun 21 år også. Har vel tilnærmet 1 mål pr kamp i år. Hadde vært en veldig spennende signering. Ryktes han ikke vil til oss da, kan gjøre det vanskelig 😛 

Det sies at han vil bli værende i Italia og helst vil til Juventus. Da burde vi kansje gå for en som ønsker å komme ti klubben isteden.

Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (1 time siden):

Det sies at han vil bli værende i Italia og helst vil til Juventus. Da burde vi kansje gå for en som ønsker å komme ti klubben isteden.

Jeg vet ikke om det stemmer at han ikke ønsker å komme til Arsenal eller ikke, men man vil jo tro at PL er litt mer attraktivt enn Serie A. Jeg ser ikke for meg Juventus som noe storlag innenfor CL i nærmeste fremtid heller, men hvem vet. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...