Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BIlly Bones skrev (48 minutter siden):

Husker Wenger-tiden. Da slapp vi disse talentene løs i Premier League.

Nuvel Cesc var 16 år og 177 dager og var et unikum av et talent, jeg tror vi kan vente litt til med Martin Obi, Max Dowman er vel fremdeles bare 14, og Ethan Nwaneri forventer jeg at er en del av førstelaget neste sesong, kanskje Miles Lewis-skelly også.

Jeg tenker kanskje at Wenger var litt for uforsiktig med noen av disse talentene egentlig, sleit ut kroppen deres ved å starte karrierene deres litt for hardt og litt for tidlig. 

Lenke til kommentar
barezell skrev (49 minutter siden):

Ikke noe vits å rushe han inn i et derby da.

Neida, men hadde han startet på benk i denne kampen hadde han kanskje kunne tatt ett lite innhopp om vi fortsatt har en komfortabel ledelse på 70-80 minutt. 

Syns ikke Tomi (eller noen andre) har vært helt 100% i dag, blir gøy å se Timber igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
barezell skrev (1 minutt siden):

Enig blir digg å ha tilbake. "Like a new signing" 😂

Men håper Arteta legger planene med å benke/bytte ut gabriel/white på hylla. Skal timber inn får de blir venstre og/eller rotasjon. 

Jepp, ikke helt fan av det som skjedde med Gabriel i starten av sesongen. 

Om ikke Gabriel er god nok så vet jeg ikke..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dagner skrev (1 minutt siden):

Jepp, ikke helt fan av det som skjedde med Gabriel i starten av sesongen. 

Om ikke Gabriel er god nok så vet jeg ikke..

Litt rart ja, spesielt mtp hvor mye han spilte sesongen før. 

Kan være det lå noe i det Saudi ryktene. Ser for meg Arteta kan være nådeløs og han vurderte noe annet. Krever nok 100% dedikasjon. Selv etter Timber ble skadet var vel Gabriel på benk, kom inn fast litt etter vinduet stengte?

Lenke til kommentar
barezell skrev (2 minutter siden):

Litt rart ja, spesielt mtp hvor mye han spilte sesongen før. 

Kan være det lå noe i det Saudi ryktene. Ser for meg Arteta kan være nådeløs og han vurderte noe annet. Krever nok 100% dedikasjon. Selv etter Timber ble skadet var vel Gabriel på benk, kom inn fast litt etter vinduet stengte?

Ja, hadde noen merkelige varianter med blant annet white som stopper og partey som høyreback i noen kamper, det var ikke veldig imponerende

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg driter i hva folk mener om at fotspillet til Raya liksom er en stor grunn til at vi er blitt så mye bedre bakover, i 2024 slipper vi inn veldig lite mål, men allikevel er det flere mål hvor Raya indirekte eller direkte har skyld i at vi slipper inn. 

Det går ikke an å forandre meningen min, Ramsdale er en bedre keeper. Ferdig snakka.

Endret av Dagner
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (13 minutter siden):

Totalt sett så er han nok ikke det. 

Uansett hva du mener så kan vi ikke ha en keeper som jevnlig gjør slike feil om vi skal spille både CL og i toppen i PL, se hvor trangt det har vært i toppen de siste månedene, har ikke råd til å rote vekk komfortable ledelser på denne måten her. Flaks at vi fikk 3 poeng i dag, det var på hengende håret

Lenke til kommentar
Dagner skrev (16 minutter siden):

Uansett hva du mener så kan vi ikke ha en keeper som jevnlig gjør slike feil om vi skal spille både CL og i toppen i PL,

Men har jo ikke jevnlig gjort sånne feil, han hadde en rotete start i et nytt lag som mange keepere sliter med, men utenom starten så har han vært nærmest feilfri. Og uansett når han har ordre om å spille som han gjør så er egentlig ikke sånne feil 100% hans feil, det er Arteta som vil at han skal spille sånn, og det har vi åpenbart tjent på i lengden. Fotball handler om å skåre mer mål enn motstanderen, angrep starter ofte med vår keeper, det kan vi ikke ignorere hver gang han gjør en feil. 

Lenke til kommentar

Hvis hensikten er å ha en keeper som er god med ballen i bena så skjønner av jeg valget av Raya. Han gjør litt personlige feil men jevnt over er han tryggere. Ramsdale hadde også en blemme mot Brentford, så det er ingen lett oppgave å være så delaktig i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...